جشنواره شاه‌توت به پله دوم رسید

به گزارش ایسنا، علی نوذرپور در حاشیه برگزاری دومین جشنواره شاه‌توت در روستای سلوقان در جمع پایگاه خبریان گفت:‌ این جشنواره برای دومین سال متوالی با هدف آشنایی شهروندان با آداب و سنن روستاییان منطقه ۲۲ برگزار می‌شود.

وی افزود: قطعا روستاهای منطقه ۲۲ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارند که در قالب برگزاری چنین جشنواره‌هایی تلاش می‌کنیم این ظرفیت‌ها را برای همه شهروندان معرفی کنیم. قطعا برگزاری این جشنواره‌ها با هدف ایجاد اشتغال در مناطق روستایی انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۲۲ در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری و تولید محصولات کشاورزی در روستاهای منطقه ۲۲ در جهت رونق تولید گفت: باید ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی پیرامون منطقه ۲۲ بویژه در روستاها برای همه شهروندان تهرانی معرفی شوند تا زمینه رونق بیش از پیش و ایجاد اشتغال بیشتر فراهم شود.

وی برندسازی را یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره شاه‌توت خواند و افزود: قطعا با برندسازی در حوزه تولیدات محصولات روستایی رونق اقتصادی برای روستاییان پیرامون منطقه ۲۲ ایجاد خواهد شد. خوشبختانه در دومین جشنواره شاه‌توت شاهد استقبال خوب شهروندان تهرانی از این جشنواره هستیم که نسبت به سال گذشته می‌توان گفت جمعیت تا دو برابر افزایش پیدا کرده است. قطعا برگزاری این جشنواره علاوه بر اهدافی که در حوزه اقتصادی دارد می‌تواند برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی و تبادل فرهنگی میانی شهروندان و روستاییان نیز گام موثری باشد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره شاه‌توت در روستای سولوقان با حضور مدیران شهری، شهرداران مناطق ۲۲ و ۵ و همچنین معاون عمرانی فرمانداری تهران برگزار شد.

۲۸۰۰ متقاضی پشت نوبت «فرزندخوادگی» در تهران/دختران زیر2 سال عمده درخواست متقاضیان
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا