قالب جدید پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی رونمایی شد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی نژاد، قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی در این مراسم یکی از وظایف ذاتی این مرکز را تولید، تبیین و ترویج اندیشه ولایت فقیه و حکومت اسلامی و راهبردهای اساسی ولایت فقیه در حکومت اسلامی عنوان کرد و افزود: هرچه از عمر انقلاب بیشتر می‌گذرد، به ارزش اندیشه ولایت فقیه و جایگاه راهبردی آن بیشتر پی می‌بریم.

وی ادامه داد: هرکجا نقطه قوت، پیشرفت و عزت ملت است، انگشت اشاره احکام عالیه اسلام و ولایت فقیه وجود دارد و هرکجا کاستی در مسیر عمومی حرکت ملت وجود دارد، عدم توجه به این اصل را می‌بینیم.

عابدینی نژاد با بیان اینکه از بزرگترین مسائل در مرکز تحقیقات تولید اندیشه ولایت فقیه و موضوعات حکومت اسلامی است، اظهار کرد: از بندهای مهم سند چشم انداز ۵ساله مرکز تحقیقات حکومت اسلامی به کارگیری فناوری های نوین در مسیر تبیین اندیشه ولایت فقیه است.

قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی با اذعان بر اینکه در دنیای امروز دست برتر با کسی است که از فضای رسانه نوین استفاده کند، گفت: در اولین گام، سایت مرکز به بازتولید و تحول در قالب و محتوا نیاز داشت، که در این قالب جدید امکاناتی نظیر “ارتباط سریع و آسان با مخاطب”، “جلوه های بصری جذاب” و “امکان ایجاد شبکه نخبگانی در فعالیت های رسانه ای” دیده شده است.

پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات حکومت اسلامی وابسته به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به آدرس rcipt.ir در دسترس علاقه مندان ست.

انتهای پیام

قادرآشنا: تصمیمی برای تعطیلی تئاتر نداریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا