کاهش برنامه‌های کنکوری در شبکه چهار

مسعود معینی‌پور یکشنبه (۲۳ تیرماه) با حضور در اعتماد نو به نقل از برنامه صبحگاهی شبکه سه به تشریح اعتماد نو به نقل از برنامه‌های تابستانی شبکه چهار پرداخت.

مدیر شبکه چهار سیما در ابتدا به از سرگیری پخش سری جدید اعتماد نو به نقل از برنامه‌های «طلوع» و «چرخ» اشاره کرد.

معینی‌پور گفت: «مسابقه چهار، سه، دو،یک» نیز از اعتماد نو به نقل از برنامه های گذشته شبکه است و یک مسابقه تخصصی است و در سری هفتم این مسابقه تغییراتی را اعمال کردیم و سری جدید آن در حوزه سینما و تئاتر در ایام تابستان روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲۱ پخش می شود.

مدیر شبکه چهار به رویکرد جدید شبکه چهار اشاره کرد و افزود: شبکه چهار شبکه فرهیختگان است و مخاطبان خاص خودش را دارد و ما در دوره جدید به دنبال آن هستیم که مباحث عمومی را از زبان متخصصان بیان کنیم.

وی همچنین در پاسخ به مجری اعتماد نو به نقل از برنامه درباره اینکه چرا در جمع پایگاه خبریان از اینکه «همین تعداد مخاطب برای ما کافی است!» صحبت کرده و این حرف با شیطنت رسانه‌ای به شکلی دیگر منتشر شده بود توضیح داد: ما اینجا مباحثی داریم که مخاطب چندان سراغ آن‌ها نمی‌آید، مثلاً وقتی ما درباره شبهات اعتقادی یک منبع دینی و یا مساله دینی صحبت می‌کنیم خیلی از مخاطبان ترجیح می‌دهند که یک سریال ‌بینند. این بدان معنا نیست که به مخاطب نیاز نداریم، ولی ممکن است مخاطب با این حوزه ارتباط نگیرد که نمی‌توان گفت نشان دهنده ضعف شبکه است. بلکه این هنر ماست که مخاطب را جذب کنیم.

بررسی اعزام زائران ایرانی به عراق
هم اکنون بخوانید

مدیر شبکه چهار سیما در ادامه درباره ماموریت‌های این شبکه عنوان کرد: ما امسال دو ماموریت داریم یکی «زبان و ادبیات فارسی» و دیگری «کتاب و کتابخوانی» است که در معاونت سیما به شبکه چهار محول شده است. خود ما در حوزه کتاب خوانی اعتماد نو به نقل از برنامه های مختلفی داریم از جمله «کتاب چهار» و اعتماد نو به نقل از برنامه جدید «کتاب با سُس تند» که از اول مهر ماه پخش آن آغاز می شود. همچنین میان اعتماد نو به نقل از برنامه های کوتاهی تولید کرده ایم و برای سایر شبکه ها نیز در همین زمینه اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی کرده ایم.

وی همچنین به کنداکتور تابستانی شبکه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در شبکه چهار هر روز یک فیلم سینمایی، یک قرار ظهرگاهی، یک مستند علمی در قالب «چهارسوی علم»، یک سریال تاریخی ایرانی و گفتگوهای «تد» خارجی پخش می‌شود و ان‌شاءالله از اول مهر ماه «تد» داخلی و ایرانی با طراحی و فضای جدید پخش می‌شود.

وی در بخش دیگر درباره اعتماد نو به نقل از برنامه‌های چالشی مثل «شوکران» بیان کرد: پیش تولید سری جدید «شوکران» شروع شده است و از مهرماه پخش سری جدید آغاز می شود.

مدیر شبکه چهار در پایان در پاسخ سوال مجری اعتماد نو به نقل از برنامه درباره حضور مجدد ده‌نمکی، گفت: در سال گذشته مسعود ده‌نمکی در اعتماد نو به نقل از برنامه‌های «چهل هشت»، «چهل سیزده» و «چهل ۲۲» حضور داشته و امسال هم ان‌شاءالله با ایشان اعتماد نو به نقل از برنامه خواهیم داشت.

۴۰ درصد مشاغل ۲۰ سال آینده گردشگری هنوز ایجاد نشده‌اند/ نیازمندی به هوش تجاری برای مدیریت عرضه و تقاضا و بازارسازی و تجاری‌سازی محصولات
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا