پروژه بیمارستانی عامل اختلاف وزارتخانه‌های بهداشت و راه

به گزارش ایسنا، شهروز برزگر در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس با تبریک ولادت امام رضا (ع)، به بیان درخواست‌هایش از مقامات اجرایی کشور پرداخت.

وی ادامه داد: کارهای خوبی برای ایجاد دروازه رسمی ایران و ترکیه از مرز سلماس انجام شده است. دستگاه‌های مربوطه جهت ایجاد امن‌ترین، زیباترین و کوتاه‌ترین مسیر تردد به ترکیه همکاری بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم سلماس در مجلس خواستار بازگشایی هرچه سریعتر بازارچه  مرزی سلماس شد و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت خود را با بازگشایی این بازارچه اعلام کرده است و باید کار تسریع شود.

برزگر، تکمیل پایاب‌های دو سد و تکمیل ساخت یک سد را از ستاد احیای دریاچه ارومیه خواستار شد و افزود: باران‌های موسمی به مزارع و منازل کشاورزان و روستاییان خسارت وارد می‌کند و سیلاب ناشی از باران‌ها هیچ وقت به دریاچه ارومیه نمی‌رسد، باید برای این مسئله فکری اساسی شود.

وی خطاب به وزارت نفت و سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه، متذکر شد: مشکل به وجود آمده در تخصیص قیر رایگان را هرچه سریعتر برطرف کنید تا در استانهای سردسیر پروژه‌های عمرانی تعطیل نشود.

نماینده مردم سلماس در مجلس از وزارت راه و شهرسازی درخواست کرد تا راه‌های روستایی شهرستان سلماس را آسفالت یا روکش آسفالت کند.

برزگر خواستار اختصاص دستگاه سی‌تی اسکن به بیمارستان خاتم‌الانبیاء توسط وزارت بهداشت و درمان شد.

وی در سوالی از مدیران وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و بهداشت و درمان پرسید: تا دیروز که بودجه‌ای برای احداث بیمارستان تازه تاسیس ۱۶۰ تخت‌خوابه سلماس اختصاص نیافته بود که دستگاهی مدعی نبود اما از روزی که برای احداث این بیمارستان بودجه اختصاص یافته است بین این دو وزارتخانه دعواست و مشخص نیست که بالاخره کدام‌شان قرار است این کار را انجام دهند.

جمعیت رو به کاهش کودکان کشور/هشدار نسبت به کم توجهی به سلامت کودکان
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا