شاعری: سازمان‌های مردم‌نهاد رابط خوبی بین مردم و تشکل‌های صنعتی هستند

علی‌محمد شاعری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری اظهار کرد: اکنون در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی با چالش‌هایی مواجه هستیم؛ به‌عنوان مثال، در زمینه تولید ماشین‌های مناسب در بخش‌هایی مانند تولید کود، سم، بذر، صنایع تولید مواد لبنی و مقابله با آفات گیاهی و … چالش‌هایی پیش روی ماست.

او با اشاره به این‌که سازمان‌های مردم‌نهاد رابط خوبی بین مردم و تشکل‌های صنعتی هستند، ادامه داد: نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» زمینه‌ی خوبی برای ایجاد گفتمانی جدید بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند و رویکرد بسیار نوین و خوبی دارد.

این عضو کمیسیون کشاورزی نمایشگاه را مانند یک رسانه دانست و توضیح داد: وقتی مردم از نزدیک دستاوردهای بخش صنعت، مشکلات تولیدکنندگان و موانع ترویج یک صنعت را ببینند و با آن آشنا شوند، برای رفع موانع کمک می‌کنند و در مجموع، برای مصرف کالاهای داخلی بیشتر تشویق خواهند شد. اگر قرار است در جهت تحقق اهداف مربوط به خوداتکایی گام برداریم، این‌گونه نمایشگاه‌ها فرصت بسیار خوبی برای جایگزین کردن فرهنگ مصرف کالاهای خارجی می‌تواند باشد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با برگزاری نخستین نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» طی روزهای ۲۷ تا ۳۰  تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان فعالان حوزه صنعت خواهد بود.

انتهای پیام

صندلی های گیمینگ برای افراد چاق را شکار کنید!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =

دکمه بازگشت به بالا