تخریب دولت در آستانه سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی


تخریب دولت در آستانه سفر رئیس‌جمهور به خراسان شمالی

در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی خط‌ و ربط برخی گزارش‌سازی‌ها از یک پروژه کلان اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌شده برای تخریب دولت خبر داده و کارآمدی دولت در همه سطوح را نشانه رفته است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، درحالی‌که دومین سفر حسن روحانی رئیس‌جمهوری به استان خراسان شمالی در راستای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، صنعتی، گردشگری و… سفر پیشین یکشنبه ۲۳ تیرماه انجام می‌شود، بعضی با قصد و نیت تخریب آشکار دولت در این استان فعال‌شده و با تهیه گزارش‌های مکتوب و تصویری سعی در القاء نارضایتی مردم استان خراسان شمالی از دولت را دارند. دستور کار این خبرگزاری‌ها جعل و قلب واقعیت با سفارشی‌سازی است.

برخلاف این فضاسازی مجازی آنچه در میدان عمل و واقعیت است و آنچه اطلاعات و آمار نشان می‌دهد اقدامات قابل‌توجه دولت در این استان است. سرمایه‌گذاری سالانه ۴۵۰ میلیارد تومانی دولت در ۶ سال گذشته در این استان گواه اقدامات دولت خلاف گزارش‌سازی‌های جریان تخریب‌گر دولت است.

اگرچه خط‌ و ربط این گزارش‌سازی‌ها مشخص است و از یک پروژه کلان اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌شده برای تخریب دولت خبر داده و کارآمدی دولت در همه سطوح را نشانه رفته اما آنچه در صحنه عمل برای مردم ملموس و مشخص است، اقدامات دولت در این استان و کشور است.

مردم استان خراسان شمالی با تغییرات ملموس در دولت یازدهم و دوازدهم زندگی می‌کنند و نیازی به نمایش‌های رسانه‌ای ندارند؛ وقتی‌که صددرصد گازرسانی شهری در این استان در دولت تدبیر و امید انجام‌شده، وقتی طرح برق‌رسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اتمام یافته است. مردم این استان زمانی که در جاده‌های که تبدیل به بزرگراه‌ها شده، رانندگی می‌کنند و محصولات خودشان را به شهرها و استان‌های مجاور می‌فرستند و تردد آسان‌تری دارند. برای انجام آزمایش‌های پزشکی دیگری نیاز سفر به استان‌های مجاور را احساس نمی‌کنند و می‌توانند عزیزانشان را در بیمارستان شهر خودشان بستری کنند. توانسته‌اند با بضاعت‌های موجود توان گردشگری روستا و شهرشان را افزایش داده و در آن مشارکت داشته باشند. روستائیان از تجهیزات مخابراتی بهره می‌برند و برای آبرسانی نوین اراضی کشاورزی‌شان دولت هزینه کرده و تجهیز شده است. مدارس بازسازی و نوسازی شده‌اند و دانش آموزان شرایط بهتری نسبت به سال‌های قبل دارند و…

بهره‌گیری از سامانه اکسیژن پرفشار برای تسریع در بهبود بیماران کرونایی
هم اکنون بخوانید

مردم با تغییرات ملموس زندگی می‌کنند نه با اعتماد نو به نقل از برنامه‌های طراحی‌شده مرکزنشینانی که از همه‌چیز ناامید هستند و در دفاتر لوکسشان از همه‌چیز ناراضی‌اند ؛ درواقع از انتخاب مردم ناراضی هستند و همه‌چیز را گره می‌زنند تا آنچه می‌خواهند را به دست بیاورند. اینکه در آستانه سفر رئیس‌جمهور به یک استان آن‌هم در شرایطی که جنگ اقتصادی هدفی جز ناامیدی مردم ندارد، گزارش‌سازی و القا ناامیدی به مردم، بازی کردن گروهی و جناحی است نه گزارش حرف مردم. این روزها می‌توانید گزارش‌های اقدامات دولت در این استان را در رسانه‌ها بخوانید و خودتان قضاوت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا