بررسی اتفاق پردیس «باغ کتاب» در شورای صنفی نمایش

غلامرضا فرجی درباره وضعیت اکران فیلم‌ها در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران به عنوان یکی از مجموعه‌های پرمخاطب سینمایی که گفته شده از این پس آخرین سانس نمایشی خود را ساعت ۲۲ قرار می‌دهد، در گفت‌وگویی با ایسنا توضیح داد: اداره سینماهای سراسر کشور بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده وزارت ارشاد است و همه سینماها مکلف به اجرای آن هستند. سینمای باغ کتاب هم همانند دیگر سینماها موظف است طبق همان دستورالعمل به مخاطبان خدمات دهد.

او افزود: صدور حواله شورای صنفی نمایش طبق نظام نامه اکران، سینمادار را موظف می‌کند تا بر اساس سانس تعریف شده، میزبان مخاطب باشد و خارج از موارد فوق تخلف محسوب می‌شود و تخلف گزارش شده هم در شورای صنفی نمایش بررسی خواهد شد.

فرجی یادآوری کرد: آخرین سانس سینماها ساعت ۲۳:۵۹ است و اتفاقی که در باغ کتاب پیش آمده در جلسه آینده شورا بررسی می‌شود.

طبق مشاهده پایگاه خبری ایسنا، چهارشنبه شب ۱۹ تیرماه، پردیس سینمایی باغ کتاب در ساعات پایانی کار دچار خاموشی موقتی شد، در حالی که تماشاگرانی برای سانس‌های آخر شب بلیت داشتند.

البته سانس‌های نمایش فیلم برقرار شد اما محوطه پردیس سینمایی برخلاف سالن‌های دیگر باغ کتاب دچار خاموشی بود و تماشاگرانی که در سانس ۲۴ فیلم دیدند، بعد از تماشای فیلم با درهای بسته باغ کتاب روبرو شدند که نمی‌توانستند آن مکان را ترک کنند.

طبق پیگیری‌های انجام شده، مسئولان باغ کتاب از پردیس سینمایی این مجموعه خواسته‌اند که از شنبه آینده بعد از ساعت ۲۲ سانسی نداشته باشند و در تایم تعطیلی باغ کتاب، سالن‌های سینمایی این مجموعه هم تعطیل شود.

«عکس به مثابه هنر معاصر» منتشر شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا