ادامه رای‌گیری پنجمین انتخابات نظام پرستاری تا ساعت ۱۸ / اعلام نتایج تا فردا

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین حیدری – رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با اشاره به وجود ۱۶ صندوق ثابت رای گیری در  پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در شهر تهران، گفت: ۱۲ صندوق سیار نیز در شهر تهران وجود دارد و همچنین ۱۶ صندوق ثابت و ۱۲ صندوق سیار برای بیمارستان های تحت پوشش ۳ دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران پیش بینی شده است.

وی ضمن بیان این خبر، افزود: همچنین در شهرستان‌ها، صندوق های سیار و ثابت جهت رای گیری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری وجود دارد. به عنوان مثال در شهرستان شهریار یک صندوق ثابت در بیمارستان امام سجاد شهرستان شهریار و ۲ صندوق سیار و  در شهرستان ورامین ۴ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار رای‌گیری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری وجود دارد.  

 وی افزود: در شهرستان اسلامشهر نیز یک صندوق ثابت و یک صندوق سیار برای رای گیری این انتخابات موجود است. وجود صندوق های سیار در کنار صندوق های ثابت، به منظور پوشش‌دهی کامل رای گیری در انتخابات است.

رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با اشاره به شروع رای گیری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری از ۸ صبح امروز ۲۱ تیرماه، گفت: این رای‌گیری تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز و صلاحدید اعضای هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری، مدت زمان انتخابات تمدید می شود.

وی با تاکید بر این که در مسجد سلیمان هم علی رغم بروز زلزله  اخیر در این شهرستان، انتخابات نظام پرستاری در حال برگزاری است، گفت:  امروز به صورت رندوم و اتفاقی چند بیمارستان زیر مجموعه سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی را برای بازدید از روند انتخابات نظام پرستاری انتخاب کرده ایم.

نکاتی برای رشد سریع‌ موها
هم اکنون بخوانید

حیدری با اشاره به حضور روسای هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات در استان‌های مختلف کشور، گفت: امید است با همکاری پرستاران، انتخابات به خوبی برگزار شود تا آنچه که پرستاران انتظار دارند، محقق شود.  

به گفته وی، نتایج انتخابات تا  فردا اعلام خواهد شد.

بنابر اعلام وبدا، وی در پایان با اشاره به بازدید خود از روند انتخابات نظام پرستاری در بیمارستان شریعتی و ادامه بازدید ها از روند انتخابات از سایر بیمارستان های شهر تهران، گفت: دکتر حریرچی معاون کل وزیر بهداشت به عنوان نماینده وزیر بهداشت و نیز اعضای هیات اجرایی از حوزه های دادستانی، وزارت کشور و سازمان نظام پزشکی ناظر بر روند این انتخابات هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا