برگزاری رزمایش گسترده ارتش لبنان

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، در این رزمایش‌ها که نیروی هوایی، کماندوها، نیروهای هوابرد و نیروهای ویژه و مبارزه با تروریسم مشارکت داشتند، مهارت‌ها، توانایی‌های جنگی و آمادگی نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

پس از اینکه ارتش به شهروندان اجازه داد از نزدیک جزئیات این رزمایش‌ها را دنبال کنند، بسیاری از مردم لبنان از جمله نظامیان بازنشسته و کسانی که در عملیات نظامی آسیب دیده بودند، از این رزمایش‌ها استقبال کردند. مردم تصویر پرچم لبنان و ارتش و پرچم نیروهای کماندو را بر چهره خود نقاشی کرده بودند.

در این رزمایش یگان‌های زمینی، مهارت‌های جنگی و جنبه‌های آموزشی را به نمایش گذاشتند و یگان‌های دریایی نیز اقدامات تاکتیکی را با استفاده از گلوله و بمب‌های دودزا در مقابله با نیروهای تروریستی مسلحی که پناه گرفته بودند، شبیه‌سازی کردند.

در عین حال نیروهای دریایی عملیات حمله به کشتی‌های مشکوک در دریا و کنترل آنها را از طریق فرود هوایی ناگهانی بر فراز این کشتی‌ها با استفاده از بالگردها شبیه‌سازی کردند و با حمایت کماندوهای دریایی، تجهیزات نظامی را در سواحل فرود آورده و عملیات کنترل بر سواحل را به اجرا درآوردند.

همچنین نیروهای ویژه هوابرد عملیات فرود سریع با طناب را برای کنترل بر پایگاه‌ها و مناطق صعب‌العبوری که بالگردها اجازه فرود در آن را ندارند، اجرایی کردند.

انتهای پیام

اتحاد کشورهای غربی به رهبری آمریکا در حال بی‌ثبات کردن روابط بین‌المللی است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هشت =

دکمه بازگشت به بالا