به اقتداری رسیده‌ایم که به آنچه گفتیم، بدون عقب‌نشینی عمل می‌کنیم


به اقتداری رسیده‌ایم که به آنچه گفتیم، بدون عقب‌نشینی عمل می‌کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ایران کشوری مقتدر است، گفت: اقتدار ایران اسلامی محاسبات کشورهای بزرگ و سلطه‌گر را به غلط انداخته و هندسه قدرت جهانی را تغییر داده است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آئین رونمایی از یادداشت تجلیل رهبر معظم انقلاب در مورد کتاب زندگینامه شهید سرهنگ مجتبی ذوالفقار نسب و سایر شهدای حرم ارتش که پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، گفت: ما با در نظر گرفتن سه رویکرد ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری و با نصب العین قرار دادن اوامر رهبری چارچوبی را برای حرکت ایجاد کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همانطور که خداوند و پیامبران الهی صراط مستقیم هستند در غیاب پیامبران، امامان معصوم و امام زمان (عج)، ولی فقیه صراط مستقیم است ما خدا را شاکریم که عمر ما را مصادف با این صراط مستقیم کرده است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه ایران امروز کشوری مقتدر است، تصریح کرد: این اقتدار محاسبات کشورهای بزرگ و سلطه‌گر را به غلط انداخته و هندسه قدرت جهانی را تغییر داده است، هندسه قدرت در نظام جمهوری اسلامی عبارت از شخص ولی معظم فقیه است؛ ولایت فقیه در رأس این اقتدار آفریده شده است و در واقع ضلع اصلی این اقتدار وجود ولایت فقیه است، مؤلفه دیگر آن هم مردم هستند که در تمام عرصه‌ها پا در رکاب و حاضر در میدان هستند و مؤلفه سوم این اقتدار قدرت نیروهای مسلح است که عصاره مردم هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح انقلابی و ولایت محور، گام به گام اوامر ولی فقیه را نصب العین قرار می‌دهند، اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح به برکت خون شهیدان است که موجب تحرک و قدرت آنها است و آنچه به نیروهای مسلح ما توانمندی می‌دهد خون شهداست.

با شور و نشاط کار کردن از مشخصه‌های پاسداران است
هم اکنون بخوانید

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ما پشت سر رهبری در دفاع از ارزش‌های انقلاب، نه تنها کوتاه نمی‌آییم بلکه به اقتداری رسیده‌ایم که حرف حق نظام را همه جا بر زبان بیاوریم و به آنچه گفتیم بدون عقب نشینی عمل می‌کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه دشمنان در گوشه و کنار دنیا از همه قابلیت‌های خود علیه ایران استفاده می‌کنند، اظهار داشت: آنها همه قدرتشان را معطوف به جنگ اقتصادی کردند البته عملیات روانی و کارهای دیگر هم می‌کنند ولی محوریت خود را جنگ اقتصادی قرار داده‌اند اما ملت ما مقاومت می‌کند و تاکنون هم در مقاومت خود سرفراز بوده و دشمن را منزوی کرده به گونه‌ای که دشمن حالت انفعالی پیدا کرده و به ما پیام می‌دهد تا با دسیسه سیاسی، شوق و ذوقی که داریم را از ما بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا