پخش «دوقلوها» با اجرای عمو فیتیله‌ای‌ها

به گزارش ایسنا، معصومه آشتیانی‌زاد، مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با حضور در اعتماد نو به نقل از برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک سیما این خبر را اعلام کرد.

سری جدید «اقیانوس آرام» (مخصوص نوجوانان)، «چهل برگ»، «شهر به شهر» و «هشتک رخداد» از دیگر ویژهاعتماد نو به نقل از برنامه‌های تابستانی شبکه دو سیماست.

مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو با بیان استمرار اعتماد نو به نقل از برنامه‌های قبلی این گروه با تمرکز بر موضوع تابستان اظهار کرد: اعتماد نو به نقل از برنامه هایی مانند «کام شیرین» و «هزار راه نرفته» از جمله این اعتماد نو به نقل از برنامه ها است. «کام شیرین» با محوریت تربیت فرزندان این فصل روی آنتن رفته است و «هزار راه نرفته» حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و معضل طلاق را مورد برسی قرار می دهد، اعتماد نو به نقل از برنامه جدیدی به نام «فرزند زمانه» که تربیت فرزندان را از نگاه خانواده و کارشناسان مورد برسی قرار می دهد را نیز خواهیم داشت.

در مورد پاسداشت زبان فارسی گروه اجتماعی شبکه دو مسابقه «آقا و خانم پارسی» را با اجرای اسماعیل آذر به صورت مشاعره آماده کرده است. اعتماد نو به نقل از برنامه در «حلقه رندان» هم اعتماد نو به نقل از برنامه طنز گونه در حوزه شعر طنز است و دارای بخش های متنوعی است.

انتهای پیام

کتاب «دنیای عمودی من» منتشر شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا