شبکه تبلیغی مروجان دین باید بر محور منطق و عقل باشد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی» در جمع اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گردهم آمده بودند، اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود و دسترسی به انواع اطلاعات در کمترین زمان ممکن است.

وی تنها مشکل موجود این عصر را سردرگمی در صحت و درستی اخبار دانست و افزود: در چنین شرایطی صاحبان خرد می‌توانند با تفکر و تحقیق درست را از نادرست تشخیص دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم تقویت قدرت عقلانیت در جامعه تاکید کرد و گفت: در عصر حاضر شبکه تبلیغی مروجان دین باید بر محور منطق و عقل در بین نوجوانان و جوانان باشند.

حسینی کوهستانی در ادامه با بیان این‌که همه پیامبران هم به دنبال تقویت قدرت تفکر و تعقل در بین قوم خود بوده‌اند تاکید کرد: در شرایطی قرار داریم که باید از هر وسیله و روش معقول و مشروعی در جهت تبلیغ دین بهره ببریم.

این مسئول تصریح کرد: معارف دینی برای انسان‌ها حیات بخش است فقط باید در انتخاب قالب و روش آن برای ارائه به نسل جدید دقت لازم صورت گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان با بیان این‌که ما در آئین خود از نظر منبع با هیچ کمبودی مواجه نیستیم خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم آموزه‌های دینی را با عقل و منطق به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم قطعاً در آن زمینه موفق‌تر خواهیم بود.

آیین اختتامیه جشنواره ملی ترنم فتح برگزار شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا