بازخوانی خاطرات شهید مجید فریدفر به بهانه تولد ۹۵ سالگی پدرش

به گزارش ایسنا، عوامل اعتماد نو به نقل از برنامه «خیابان ایران» رادیو به بهانه تولد ۹۵ سالگی پدر شهید مجید فرید فر میهمان خانه این شهید شدند و پای صحبت‌های عزیزالله فرید فر پدرشهید نشستند.
این اعتماد نو به نقل از برنامه که پنجشنبه ۶ تیر با موضوع رهایی از تعلقات و از جان گذشتگی، ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش خواهد شد به بررسی زندگی شهید مجید فرید فر بازیگر محبوب دهه ۴۰ و چریک و رزمنده دهه ۶۰ پرداخته که ۱۳ خرداد ۱۳۶۱ پس از آزاد سازی خرمشهر به شهادت رسید.
شهید مجید فریدفر متولد سال ۱۳۳۵ دوران زندگی متفاوتی را پشت سر گذاشت و سرنوشتی شنیدنی دارد.
ر کودکی و در دهه ۴۰ در فیلم‌های متعدد سینمایی نقش آفرینی کرد. آکروباتیک و موسیقی از دیگر هنرهایی بود که شهید فرید فر در کنار پدر آموخت.

دوران انقلاب نقطه عطف و تولد دوباره‌ای در زندگی این شهید بود تا جایی که سرنوشت او را به عنوان چریک و رزمنده ایثارگر به سمت شهادت هدایت کرد.
پدر خوش ذوق شهید مجید فرید فر که اهل فرهنگ و هنر است در تولد ۹۵ سالگی خود از خاطرات و زندگی مجید و سیر تحول در زندگی او گفت.
اعتماد نو به نقل از برنامه خیابان ایران هر هفته پنجشنبه ساعت ۱۶ از رادیو ایران به تهیه کنندگی کیاناز کاوه، با گزارش‌های مهدیه رحیمی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام

چاره سفرهای گران و مدیریت نشده چیست؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا