تکلیف انقلابی ملت ایران، مقاومت در برابر آمریکا است


تکلیف انقلابی ملت ایران، مقاومت در برابر آمریکا است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز تکلیف انقلابی ملت ایران مقاومت در برابر آمریکا است چرا که ما شاگردان مکتب سیدالشهدایی هستیم که فرمودند: «هیهات منا الذله».

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۳۲۸ شهید رسول عبادت مریوان با اشاره به شیطنت‌های آمریکا و ضرورت مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا گفت: دو دیدگاه در ارتباط با فشارهای سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی آمریکا علیه کشور ما وجود دارد؛ برخی‌ها معتقدند در برابر فشار آمریکایی‌ها باید تسلیم شویم تا مشکلاتمان حل شود و دیدگاه خیل عظیمی از مردم ایران مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه به چندین دلیل مقاومت واجب و تسلیم شدن در برابر آمریکا حرام است، تصریح کرد: تنها راه حفظ عزت فردی و ملی ما مقاومت است، اگر بخواهیم عزیز بوده و منافع و عزت ملی خود را حفظ کنیم، باید مقاومت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه ما اجازه نداریم عزتمان را با کسی معامله کنیم، گفت: هیچ مسلمانی حق عبور از عزت خود را ندارد و روایتی از امام صادق (ع) در این زمینه آمده است که «خدا به مومن اجازه نمی‌دهد خود را ذلیل و خوار کند» بنابراین مومن کسی است که محکم روی آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی می‌کند.

وی ادامه داد: آن کسانی که معتقدند که با آمریکا باید کنار بیاییم یا قرآن را قبول ندارند یا حال مقاومت نداشته و به پیامدهای تسلیم آگاهی ندارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این مطلب که اگر کسی مومن نیست پس صف وی از ما جدا است، خاطرنشان کرد: وقتی فردی قبول کرده که مومن به خدا و ارزش‌های اسلامی باشد، ذلت‌پذیری بر وی ممنوع است.

درخواست رئیس ستاد انتخابات از دواطلبین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس
هم اکنون بخوانید

حجت‌الاسلام محمدحسنی دلیل وجود مقاومت و منع سازش با آمریکا را نهی صریح قرآن از سلطه‌پذیری عنوان و بیان کرد: قرآن می‌فرماید «هیچ مسلمانی حق پذیرش سلطه دیگران را ندارد» یعنی خدا هیچ روزنه‌ای برای سلطه یافتن غیر مسلمانان بر مسلمانان را باز و آزاد نگذاشته است.

وی اضافه کرد: اگر ما در برابر آمریکا تسلیم شویم به معنای این است که سلطه آنان را بپذیریم بنابراین طبق آیات قرآن زیر سلطه دشمن رفتن حرام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه تسلیم‌پذیری در هیچ یک از مقاطع تاریخی هیچ مشکلی را از تسلیم شونده حل نکرده است، افزود: آیا قذافی و صدام که در برابر آمریکا دست‌هایشان را بالا بردند مشکلشان حل شد؟ درست است که صدام علیه ما جنایت کرده بود اما اگر مقاومت می‌کرد و در برابر آمریکا کشته می‌شد تاریخ او را به خاطر مقاومتش تحسین می‌کرد اما تسلیم شد و آبروی خود، ملت و سرمایه‌های ملت عراق را بر باد داد اما اگر صدام مقاومت می‌کرد معادلات جنگ عوض می‌شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: ما آمریکا را آزموده‌ایم مگر آمریکا همانی نیست که برجام را پاره کرده است. آمریکا هیچ جایی را برای اعتماد کردن نگذاشته است. در کجای دنیا عاقلان مجدد به عهدشکنان اعتماد می‌کنند؟ بنابراین با تسلیم، هیچ چیزی درست نمی شود اما با مقاومت، همه مشکلات برطرف می شود.

وی افزود: با مقاومت، سوریه نجات  یافت و اگر در سوریه و عراق مقاومت نمی‌شد داعش که همانا اسرائیل دیگری است، تشکیل می‌شد و بغل گوش ما قرار می‌گرفت.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح ایران گفت: به فضای آب های سرزمینی ما تجاوز کردند و پدافند یکپارچه ما ۴ بار به آنها اخطار داد و چون اعتنایی به اخطار ها نکرد، مورد هدف قرار گرفت.

آژیر خطر سفارت آمریکا در بغداد به دنبال هشدار اشتباه، فعال شد
هم اکنون بخوانید

وی اضافه کرد: امروز لحن رییس جمهور آمریکا عوض شده است. او به دلیل اینکه ما هواپیمای با سرنشین آنها را نزده‌ایم، از ما تشکر می‌کند و ثانیا گفتند ما اصلا قصد جنگ علیه ایران را نداشتیم. این همان ترامپی است که می‌گفت همه گزینه ها روی میز است، پس این مقاومت است که لحن ترامپ را تغییر داده و همه گزینه‌های آنها را به هم ریخته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه هاضمه آمریکایی‌ها سیری ناپذیر است، ادامه داد: ما با مقاومت، اشتهای آمریکائی ها را در دست اندازی به کشور های اسلامی کور و دست و پاهایشان را قلم خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: آمریکایی‌ها برای تصرف و تغییر رژیم ایران آمده بودند اما دریافتند که نخست باید خاکریز‌هایی همچون عراق، سوریه، لبنان، یمن، قطر و … را از بین ببرند تا ما تنها بمانیم. مقام معظم رهبری فرمودند «اگر ما در سوریه نمی‌جنگیدیم باید در کرمانشاه می‌جنگیدیم؛ ما هزینه دفاع از شرف، ناموس و خاک پاکمان را در دورتر از مرزهای خود پرداختیم».

وی با تاکید بر اینکه ما جز مقاومت هیچ راهی برای عقب راندن دشمن نداریم، تاکید کرد: امروز تکلیف انقلابی ملت ایران، مقاومت در برابر آمریکا است چرا که ما شاگردان مکتب سیدالشهدایی هستیم که فرمودند: «هیهات منا الذله».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا