تأمین صندوق‌های رأی‌گیری از پایتخت و سایر شهرستان‌های استان تهران

به گزارش ایسنا، سیدحمید طهایی در نخستین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: امروز در حال اجرای روند انتخابات شورایاری‌ها هستیم و مقدمات این کار فراهم شده و حوزه اصلی کار در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران است. در حقیقت از سوم تیرماه ثبت نام این انتخابات آغاز شده و در کل تهران طوری پیش‌بینی انجام شده که میزکار هر یک از مناطق در حوزه اجرا و نظارت در سامانه این انتخابات قرار می‌گیرد و افراد مجاز می‌توانند به صورت روزانه این اطلاعات را دریافت کنند.

وی افزود: هیأت‌های اجرایی صلاحیت‌های اولیه را بررسی و به طور روزانه نتیجه این بررسی‌ها را اعلام خواهند کرد. بی‌تردید با مدیریت و درایت و همکاری شهرداران و معاونت‌های اجتماعی مناطق براساس زمان‌بندی انجام شده برگزاری این انتخابات پیش خواهد رفت.

طهایی تأکید کرد: سعی شده با توجه به اینکه در این انتخابات از سیستم‌های مکانیزه بهره گرفته شده است، اعتماد به بیان و اظهارات داوطلبان حکمفرما باشد. بر همین اساس مسیر ثبت نام بسیار کوتاه و زحمات مناطق نیز کم شده است.

دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر لزوم ترغیب برای شرکت در این انتخابات و ارائه آموزش‌های لازم گفت: هرچند که مسیر ثبت نام کوتاه شده اما در پس پرده اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‌شود. برای مثال برگه عدم سوء پیشینه از همه افراد اخذ و استعلامات آن‌ها انجام می‌شود و نهایتاً همکاران من در هیأت‌های اجرایی همه این موارد را بررسی خواهند کرد.

وی تأکید کرد: صندوق‌های آرا که تعدادی از آن‌ها از پایتخت و تعدادی از سایر شهرستان‌های استان‌ تهران تأمین شده از چند روز قبل از برگزاری انتخابات در تهران دپو خواهد شد تا پس از آماده سازی نرم‌افزار و خود صندوق‌ها در روز برگزاری انتخابات در محل اخذ رأی قرار گیرد.

چگونه باور کنیم کسانی که ماسک را از ما دریغ کردند قرار است به ما واکسن بدهند؟
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا