نقش مهم ایران در مبارزه با مواد مخدر را مطرح می‌کنم

به گزارش ایسنا، الکساندر فدولوف که در بازدید از محموله کشف شده مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در زابل سخن می‌گفت، افزود: ‏ unodc خودش را یک شریک استراتژیک ایران برای همکاریهای آتی در مبارزه با مواد مخدر می‌داند .

وی ادامه داد: فعالیت‌ها و تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مواد مخدر بسیار ارزشمند است و من در این بازدید خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم این اولین باری نیست که شاهد این مقدار کشفیات مواد مخدر بوده ام.

وی ادامه داد: unodc هزینه‌های پرداخت شده توسط ایران مردم و شهدایی که در این راه به شهادت رسیدند را می‌داند و از صمیم قلب از کسانی که در این راه فعالیت می‌کنند قدردانی می‌نماید.

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل با اشاره به ۲۶ ژوئن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: در این روز به شما قول خواهم داد که نقش مهم ایران در مبارزه با مواد مخدر را مطرح کنم.

الکساندر فلدولوف افزود: ما در زمینه متقاعد کردن و آگاه کردن کشورهای دیگر نسبت به فعالیت‌های ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر این کار را انجام خواهیم داد یا از طریق دفتر مرکزی خودمان در وین تلاش می‌کنیم تا بااطلاع رسانی لازم به کشورهای اروپایی در زمینه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نسبت به مبارزه با مواد مخدر برای فعالیت‌های آتی، کمک‌های مالی جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: در بازدید از زابل به زاهدان شرایط را دیدم و در مورد فعالیت‌های شما در زمینه مبارزه با مواد مخدر از مسئولین شنیدم.

برگزاری نشست همکاری رییس سازمان اورژانس و مدیرعامل بنیاد برکت آستان قدس رضوی
هم اکنون بخوانید

وی در خصوص افزایش میزان تولید مواد مخدر در افغانستان نیز گفت: کنترل و مبارزه با این مقوله نیاز به همکاری‌های مشترک دارد ولی ما به عنوان شریک استراتژیک ایران برای همکاریهای آتی، درکنار شماخواهیم بود واین بازدید امروز نقطه مهمی در روند همکاریهای ما با دولت ایران خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا