از" مسدود شدن پل گیشا" تا"دستگیری ۳۶۶ اوباش‌گر در تهران"

به گزارش ایسنا، اداره اخبار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امروز (۲۹ خرداد) ۵۰ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که مهمترین آن‌ها به همراه لینک در زیر آمده و با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است:

پل گیشا مسدود شد / جمع‌آوری پل ظرف دو ماه آتی

مهندس صفا صبوری دیلمی-معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد آخرین جزئیات جمع آوری پل گیشا و ایجاد تونل زیر گذر گفت: براساس پیش بینی‌های انجام شده به نظر می‌رسد پروژه ساخت تونل ده تا ۱۱ ماه به طول می‌انجامد.همچنین در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل پروژه تونل اقدام کنیم. عملیات جمع آوری پل ۴۵ روز تا دو ماه به طول خواهد انجامید چراکه باید با دقت تیرهای بلند این پل جمع آوری شود تا از لحاط ایمنی دچار مشکل نشویم.

ساکنان محدوده طرح ترافیک و زوج‌فرد با طرح جدید از چه تسهیلاتی برخوردارند؟

عمار سعیدیان‌فر-مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران در مورد وضعیت تردد ساکنان محدوده زوج و فرد سابق در طرح ترافیکی جدید توضیخاتی را ارائه کرد و گفت: در اجرای این طرح برای ساکنان محدوده زوج وفرد سابق تمهیدات خاصی در نظر گرفته شده است تا آنها بتوانند به راحتی نسبت به تردد در محدوده سکونتشان اقدام کنند.

خدمات سوبسیددار وزارت بهداشت برای یک بیماری شناسنامه‌دار

دکتر جمشید کرمانچی-معاون مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت ابتلاء به ام. اس در کشور، جزئیات خدمات سوبسیددار تشخیصی، درمانی، دارویی و توانبخشی به این بیماران را اعلام کرد و گفت: از سال ۱۳۸۴ بیماری ام. اس در مجموعه معاونت درمان وزارت بهداشت به عنوان یک بیماری خاص در نظر گرفته و مقرر شد که وزارت بهداشت خدمات درمانی و دارویی این بیماران را به آنها ارائه دهد. در همین راستا کمیته مشورتی متشکل از پزشکان نورولوژیست در سطح تهران و سایر استان‌ها تشکیل شد که همچنان به صورت فصلی تشکیل جلسه می‌دهند.

افتتاح بزرگترین پایگاه اورژانس هوایی کشور
هم اکنون بخوانید

خطرات لوازم آرایشی و بهداشتی برای کودکان

کارشناسان انگلیسی در گزارشی اعلام کردند: محصولات به ظاهر بی‌خطر مانند ادکلن، لاک، لاک پاک‌کن، لوسیون، شامپو و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی هر دو ساعت یک بار یک کودک را روانه بیمارستان‌ها می‌کنند.

شرایط درمان ناباروری با اهدای تخمک

دکتر فرهاد یغمایی-مسئول کلنیک درمان‌های جایگزین مرکز درمان ناباروری ابن سینا، به تشریح روند درمان ناباروری با اهدای تخمک، شرایط سنی آن، آزمایش‌های لازم و… پرداخت و گفت: پیشینه این درمان در کشور ما به اواخر دهه ۷۰ برمی‌گردد. قانون نحوه اهدای جنین به زوجین نابارور در سال ۸۲ در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و آئین‌نامه آن در سال ۸۳ به مراکز درمانی ابلاغ شد.

آیا «خانه‌های بازی» به مجوز بهزیستی نیاز دارند؟

سید منتظر شبر-مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور به خانواده‌ها نسبت به غیرقانونی بودن «خانه های بازی» که به نگهداری مستمر کودکان اقدام می‌کنند، هشدار داد.

برگزاری آزمون‌های مدارس سمپاد از ۳۰ خرداد+ جزئیات

خسرو ساکی -رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان در ۳۰ و ۳۱ خرداد خبر داد و گفت: آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه هفتم با ۱۷۴ هزار و ۳۴۲ شرکت کننده در ۹۶۱ حوزه اجرایی در روز پنج شنبه ۳۰ خرداد ماه برگزار می‌شود.

نگرانی از سه شیفته شدن مدارس شهرستانهای تهران

علی شهری-مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه نگران سه شیفته شدن مدارس در برخی مناطق شهرستان‌های تهران هستیم گفت: متوسط تراکم در تهران ۳۲ نفر است و هشت نفر بیشتر از سرانه متوسط کشوری است. کلاس‌هایی داریم که تا لب سکو و تخته دانش آموز نشسته و حتی امکان حرکت معلم در بین دانش آموزان مشکل است.

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۱۵ نفر
هم اکنون بخوانید

آتش‌سوزی‌های عمدی محیط زیست؛ از زغال تا سنجاب

جمشید محبت‌خانی -فرمانده یگان محیط زیست کشور ضمن تأیید عمدی بودن برخی آتش‌سوزی‌ها در مناطق تحت مدیریت محیط زیست، زغال‌گیری و توسعه اراضی کشاورزی را مهمترین دلیل آتش‌سوزی‌های عمدی دانست و گفت: آتش‌زدن عمدی درختان بلوط با هدف به دام انداختن سنجاب در دست بررسی است.

آماده باش پلیس در پی انسداد پل گیشا / آغاز جمع‌آوری پل از اول تیر

سردار حسین رحیمی-رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت تردد از روی پل گیشا خبر داد ودرباره ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده برای جمع‌آوری پل گیشا اظهار کرد: از مدت‌ها قبل جلسات هماهنگی در مورد جمع‌آوری پل گیشا که بناست پس از عملیات عمرانی به زیرگذر تبدیل شود برگزار شد و توافقات و هماهنگی‌های لازم نیز در این زمینه انجام گرفت.

به گزارش ایسنا، پنج خبر پر بازدید سرویس اجتماعی ایسنا به شرح زیر است:

پل گیشا مسدود شد / جمع‌آوری پل ظرف دو ماه آتی

ساکنان محدوده طرح ترافیک و زوج‌فرد با طرح جدید از چه تسهیلاتی برخوردارند؟

گیر کردن دست کارگر جوان در چرخ گوشت صنعتی

آتش‌سوزی‌های عمدی محیط زیست؛ از زغال تا سنجاب

آماده باش پلیس در پی انسداد پل گیشا / آغاز جمع‌آوری پل از اول تیر

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا