سخنگوی انصارالله: اعتراف به سقوط پهپاد آمریکایی نشان از حضور آمریکا در جنگ یمن دارد

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المنار لبنان، محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن در توییتی تاکید کرد: اینکه ارتش آمریکا اعتراف می‌کند پهپاد سرنگون شده در ساحل غربی متعلق به ارتش این کشور است، عملاً ثابت می‌کند که دشمن اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و طرح‌های آمریکایی – صهیونیستی را دنبال می‌کند.

همچنین عبدالسلام توییت کرد آمریکا پس از آنکه راهکارها و ابزارهایش در برابر مقاومت یمنی‌ها شکست خوردند، مجبور شد خود وارد عمل شود.

او افزود: آمریکا در جرایم مختلفی که برای پنجمین سال متوالی علیه یمنی‌ها انجام می‌شوند، دست دارد. اعلام آنها درباره اینکه پهپادشان در یمن ساقط شده اذعانی از سوی آنها به مشارکت‌شان در جنگ است.

فرماندهی مرکزی آمریکا پیش از این تاکید کرده بود سامانه‌های دفاع هوایی یمن یک پهپاد مدل MQ9 وابسته به ارتش این کشور را در تاریخ ششم ژوئن در ساحل غربی رهگیری و ساقط کردند.

ارتش آمریکا در پی این اتفاق اعلام کرد ارتفاعی که پهپاد یاد شده از آن سرنگون شد، نشان دهنده ارتقای توانمندی‌های نظامی انصارالله است.

همچنین عزیز راشد، کارشناس نظامی یمن اظهار کرد: ما انبار استراتژیک بزرگ و کافی برای درس دادن به دشمن داریم. ما موشک‌های بالستیکی داریم که در داخل یمن تولید شده‌اند.

راشد افزود: ما سلاح‌های ۱۰۰ درصد تاکتیکی در اختیار داریم و توانمندی‌های نظامی ما هزاران بار از قبل بهتر شده‌اند. ما با توانمندی‌های محدودمان سلاح‌های خود را تولید می‌کنیم و گزینه‌های بسیاری را هنوز در پیش نگرفته‌ایم.

انتهای پیام

نقش پنهان و آشکار اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا