۲۳ خدمه نجات یافته در حادثه امروز دریای عمان در سلامت کامل به سر می‌برند

به گزارش ایسنا، محمد رادمهر در خصوص نفرات نجات یافته کشتی دچار حریق صبح امروز در دریای عمان و ۲۸ مایلی جاسک خاطرنشان کرد: خدمه‌های کشتی که از الرویس قطر محموله نفت بنزین داشته و با پرچم جزایر مارشال دچار حریق شده بود، توسط امداد نجات دریایی جاسک نجات پیدا کردند.

رادمهر افزود: این ۲۳ نفر خدمه نجات یافته در سلامت کامل بسر می‌برند.

فرماندار جاسک بیان کرد: ساعات ٨: ٥٠ و٩: ٥٠ دو فروند کشتی در دریای عمان دچار حادثه شدند که با هماهنگی مرکز امداد نجات دریایی بندر جاسک تعداد ٢٣ نفر خدمه که یازده نفر روسی و یازده نفر فلیپینی و یک نفر گرجستانی از آب گرفته شدند و توسط شناور ناجی ایرانی به بندر جاسک منتقل شدند که یک مورد از آنها خانم است.

وی افزود: اولین شناور ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه صبح امروز ۲۳ خرداد در فاصله ۲۸ مایلی جاسک دچار حادثه شد.

فرماندار جاسک با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک آمادگی هرنوع همکاری را دارد، تشریح کرد: این کشتی با پرچم جزایر مارشال با محموله نفت و بنزین طبق اظهارات کاپیتان از مبدا بندر الرویس کشور قطر به سمت تایوان در حرکت بود که از میانه کشتی دچار حریق شده که در حال حاضر نفرات کشتی در سلامتی کامل به سرمی برند.

به گزارش ایسنا، کشتی دومی از یکی از جزایر عربستان متانول بارگیری کرده بود که با پرچم پاناما به مقصد سنگاپور در حرکت بوده و در ساعت ٩: ٥٠ در ۲۸ مایلی آب‌های آزاد دوچار حریق شده است ون فرات آن توسط کشتی هلندی که در محدوده بود نجات داده شده‌اند.

خوراکی‌های ارزان‌قیمتی که عامل بیماری کبد چرب شدند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا