برداشت ۴۷ درصدی مازاد از سفره‌های آب زیرزمینی شهرستان زرند

به گزارش ایسنا، حسین امیری‌خامکانی در مراسم معرفی سرپرست فرمانداری شهرستان زرند با اشاره به اشراف کامل فرماندار سابق زرند نسبت به مسائل شهرستان و همکاری و تعامل وی با مسئولان مختلف برای توسعه زرند اظهار کرد: سرمایه گذاری نیازمند فضایی آرام است و حجم عظیم صنایع موجود در شهرستان زرند در سایه تعامل و مدیریت «حبیب الله خنجری» و همکارانشان بوجود آمده است.

وی با بیان نقاط قوت و ضعف موجود بر سر راه توسعه شهرستان زرند افزود: کم آبی یکی از بزرگترین بحران های استان است و دشت زرند با برداشت ۴۷ درصدی مازاد از سفره های آب زیر زمینی یکی بدترین نقاط استان از این حیث است و فرماندار جدید باید در این حوزه اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

براساس این گزارش، فرماندار سابق زرند نیز در این مراسم خدمت به مردم و خانواده شهدا و ایثارگران را یکی از مهمترین توفیقات دوران خدمت خود در سمت فرمانداری دانست و گفت: ایجاد امنیت و آرامش موجود در کشور و شهرستان، ثمره خون شهدا در دوران دفاع مقدس و تلاش مسئولین برای پرهیز از حاشیه سازی است.

حبیب الله خنجری گره گشایی از مشکلات و مسائل مردم را لازمه پایداری حکومت اسلامی دانست و بیان کرد: ایجاد بیش از ۹ هزار شغل پایدار در زرند و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، ناشی از تلاش مسئولین برای عمل به وصیت مولا علی (ع) برای مردمداری بوده است.
 

انتهای پیام

آماده همکاری با سوریه برای شکایت از اقدامات ضد محیط‌زیستی قدرت‌های مداخله‌گر هستیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا