راه‌اندازی سامانه‌ای برای رای دادن شهروندان به تاکسیران‌ها

مهدی ابراهیمی  در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سازمان تاکسیرانی در راستای توسعه نظارت مردمی بر شبکه تاکسیرانی اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای برای رای دهی به رانندگان کردیم، گفت: پیش از این شهروندان برای آنکه بتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به گوش مسئولان تاکسیرانی برسانند، با سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ تماس می‌گرفتند اما حالا سامانه‌ای راه‌اندازی شده تا ارتباط مردم با مسئولان تاکسیرانی تسهیل یابد.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از طریق تلفن همراه خود  کددستوری #۷۷۷*۱۳۷* را وارد کرد و با درج  پلاک تاکسی، به راننده مربوط نمره بدهند، گفت: شهروندان می‌توانند در مورد آیتم‌هایی همچون سیستم گرمایشی یا سرمایشی، رفتار راننده، پاکیزگی خودرو و… رای دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه امتیازات کسب شده برای رانندگان تاکسی بسیار مهم است چراکه می توانند به تناسب امتیازاتشان از باشگاه رفاه تاکسیرانی استفاده کنند، گفت: همچنین در جشن سالانه تاکسیران از رانندگانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از امروز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا