وزیر اوقاف اردن: آزادسازی مسجد الاقصی هدف هر مسلمانی است

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، عبدالناصر ابو البصل، وزیر اوقاف و امور اسلامی اردن در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن یورش‌های شهرک‌نشینان به صحن‌های مسجدالاقصی، خاطرنشان کرد: اشغالگری اسرائیلی رو به زوال است و آزادسازی مسجدالاقصی از ظلم آنها هدف تمامی مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: اقدامات و رفتارهای تحریک‌آمیز مسئولان رژیم صهیونیستی در صبح امروز (یکشنبه) طبق اصول و قوانین تمامی جهان اقدامی مردود و محکوم است.

ابو البصل همچنین تاکید کرد: نباید اشغالگران در خصوص مسجدالاقصی مداخله کنند چرا که الاقصی تنها متعلق به مسلمانان است و قابل شرکت دادن ادیان دیگر و تقسیم شدنی نیست.

وزیر اوقاف اردن گفت: باید اشغالگران از درس‌های تاریخی عبرت بگیرند؛ درس‌هایی که بر این تاکید دارد که اشغالگر ان شاء الله رو به زوال و نابودی است و آزادسازی مسجد الاقصی از ظلم آنها و خودکامگی‌شان هدف تمامی مسلمان بر روی زمین است.

وی از “کشورهای دوستدار صلح” خواست تا مقامات رژیم صهیونیستی را برای دست برداشتن از این رفتارهای غیرمسئولانه که در صورت تداوم، منجر به وقوع درگیری‌های دینی در منطقه خواهد شد، تحت فشار قرار بدهند.

اداره اوقاف قدس وابسته به وزارت اوقاف و مقدسات اردن به طور رسمی و به موجب قوانین بین‌المللی بر مسجدالاقصی و اوقاف قدس نظارت دارد.

انتهای پیام

اعلام حمایت ارتش پاکستان از مردم کشمیر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا