اجرای طرح‌های تحقیقاتی و تولیدی کشاورزی و دامپروری در دانشگاه آزاد ورامین

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمودرضا آقامیری در دهمین همایش بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که در واحد ورامین-پیشوا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان واقعه ۱۵ خرداد، گفت: بحث ۱۵ خرداد برای همه ملت ایران یک الگو بود که پشتیبان ولایت‌فقیه بودند. پیشرفت جامعه اثر خون شهداست، خون شهدا در جامعه اثرات بسیار بزرگ‌تری هم داشت و اثرات آن انقلاب اسلامی ایران بود که در جهان نمایان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه‌های مختلف علم و فناوری، تصریح کرد: این پیشرفت‌ها حاصل خون شهدای قیام ۱۵ خرداد و ۲۳۰ هزار شهید کشور است. ایران اسلامی در حوزه علم و فناوری در جهان در رتبه‌های بسیار خوب قرار دارد، باید به این رتبه به‌دست‌آمده افتخار کرد.

وی ادامه داد: کشور در حوزه علم و دانش و حوزه اقتصادی در مسیر خوبی قرار دارد، در این خصوص امید را به جامعه تزریق کنید و به تحریم‌ها توجه نکنید، آینده برای جوانان و ملت ایران است.

دکتر آقامیری تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، طرح بزرگ‌ترین طرح‌های تحقیقاتی و تولیدی کشاورزی و دامپروری در واحد ورامین راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام

درخواست تولیدکنندگان از وزیر صنعت برای جلوگیری از ترخیص لوازم خانگی بوش
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 2 =

دکمه بازگشت به بالا