تقویت همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط ایران و ایتالیا

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا و آندریا چوفی در این دیدار که با حضور حمید بیات سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا همراه بود، ضمن ابراز علاقه‌مندی و بررسی همکاری‌های تجاری و صنعتی دو کشور، بر اهمیت همکاری بین شرکت‌های کوچک و متوسط در حوزه‌های مختلف صنعتی تأکید و برای گسترش آن با در نظر گرفتن منافع متقابل ابراز تمایل کردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در جریان این سفر که با هدف شناسایی بیشتر طرف‌های خارجی و دستیابی به راهکارهایی به منظور تقویت و تسهیل ارتباطات صنعتی و تجاری بین شرکت‌های کوچک و متوسط دو کشور انجام شد، با مقامات محلی استان امیلیا رومانیا، اعضای اتحادیه اتاق‌های بازرگانی، رئیس انجمن قطعه‌سازان ایتالیا (ANFIA) و رئیس نمایشگاه اتوپروموتک ملاقات‌های جداگانه‌ای داشت.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این سفر با همراهی تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی کشورمان با رئیس انجمن تولیدکنندگان تجهیزات خودرو ایتالیا (IACA) ملاقات کردند.

توسعه روابط نمایشگاهی، تسهیل در خرید محصولات ایرانی، معرفی تولیدکنندگان کشورمان به فعالان اقتصادی ایتالیا، دریافت خدمات آموزشی و مشاوره‌ای از جمله مواردی بود که در دیدار اصغر مصاحب با سِوِری مورد تأکید قرار گرفت.

نمایشگاه دوسالانه قطعات و تجهیزات جانبی خودرو (Autopromatec 2019) با حضور ۳۲ کشور و بیش از ۱۵۰۰ شرکت کوچک و متوسط در زمینه تولید قطعات و خدمات پس از فروش خودرو در بلونیا ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

کمک‌معیشتی ماه اول به حساب مشمولان متقاضی تجدیدنظر واریز شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا