پژمانفر: مجلس دهم اقدامی برای حل مسائل معیشتی مردم انجام نداد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: در این سال‌ها دشمنان تلاش کردند که به مردم فشار بیاورند. آنها امیدوارند که انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند ولی مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند و این رؤیای ساده لوحانه آنها را خراب کردند.

نماینده مردم مشهد تصریح کرد: امام فرمودند مجلس باید در رأس امور باشد. مجلس دهم در جهت حل مسائل ضروری، معیشتی و اساسی مردم اقدامی نکرد و در یک کلام در رأس امور آن رسیدگی و نظارتی که منجر به نجات کشور باشد را انجام نداد. این امر چیزی نیست که در جایی به غیر از ترکیب مجلس بتوان آن را جستجو کرد.

وی افزود: مردم باید بدانند که فراکسیون ولایی مجلس در اقلیت بود. ما در مجلس در اکثریت نبودیم. ما تلاش خود را بکار گرفتیم ولی نتوانستیم خیلی از کارها را انجام دهیم. این موضوع به این دلیل است که ما در اقلیت هستیم.

پژمانفر گفت: رئیس قوه قضائیه برخورد با دانه درشت‌ها و رانت خواران را ضروری بداند. تعلل رییس جمهور در رساندن ۱۴ میلیارد دلار به صورت سهمیه بندی به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده مشهد در پایان اضافه کرد: به دلیل مشکلاتی که سیل در کلات ایجاد کرد لازم است که شورای مدیریت بحران اقدامات لازم را انجام دهد. اگر مردم شاهد کوتاهی در این خصوص بوده‌اند به ما اطلاع بدهند. باید خسارت‌های کشاورزان کلات جبران شود و از ظرفیت جوانان استفاده شود. مسئولین وزارت نیرو نباید به دلیل باران‌های اخیر نظام‌مند کردن آب شرب را از مرحله کار خارج کند.

تعیین سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا