وقوع حادثه مرگبار برای چند کارگر در یکی از مراکز درمانی تهران

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: ساعت ١۵ و ١۶ دقیقه ظهر امروز (سه‌شنبه) یک مورد حادثه گرفتار شدن در چاه به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در یک مجتمع درمانی در دارآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک مرکز درمانی بزرگ بود که در طبقه منفی چند آن کارگران مشغول لایروبی چاه بودند. طبق مشاهدات اولیه، این افراد به مقدار زیاد از مایعات بازکننده چاه استفاده کرده بودند و گازهایی از این مواد متصاعد و موجب شده بود تا از حال بروند و در دهانه چاه گرفتار شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان این‌که اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یکی از کارگران به داخل چاه سقوط کرده است گفت: آتش‌نشانان بلافاصله چهار نفری که بیرون از چاه بودند را از محیط خارج و برای درمان به طبقات بالایی این مرکز منتقل کردند.

وی در ادامه درباره نجات فردی که به درون چاه سقوط کرده بود نیز گفت: این فرد که مردی جوان بود توسط آتش‌نشانان از چاه بیرون آورده شد اما متأسفانه پس از انجام بررسی‌های اولیه پزشکی توسط کادر درمانی، مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

به گفته وی، این عملیات در ساعت ١۶ و ٣٣ دقیقه به پایان رسید و آتش‌نشانان محل را به عوامل این مرکز تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان به شهروندان به‌خصوص کارگران توصیه کرد که اگر قصد استفاده از مواد اسیدی و شیمیایی را دارند، مسیری برای تهویه هوا ایجاد کنند چرا که انباشت گازهای متصاعد از این مواد، می‌تواند خطرناک باشد.

اعزام تیم فراجا به راسک با دستور رادان در پی حمله تروریستی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا