جامعه هتلداران کشور اجازه دخالت در امور استان‌ها را ندارد

به گزارش ایسنا، رئیس جامعه هتلداران استان گیلان با اشاره به حواشی پیش آمده در رابطه با انتخابات جامعه هتلداران استان کرمان و با حمایت از استقلال هر استان، از دخالت جامعه هتلداران کشور انتقاد کرده و در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرده است که آن را می‌خوانید:

اعضای محترم جامعه هتلداران کشور و رؤسای جامعه هتلداران

سلام علیکم؛

احتراماً در هیچ اساسنامه‌ای دیده نشده که جامعه هتلداران کشور در امور داخلی استان دخالت داشته باشند. ۱۲ سال پیش همچنین رفتاری را با گیلان انجام دادند بنده به هیئت مدیره جامعه و بازرس تذکر جدی می‌دهم و از بازرس تقاضای رسیدگی را دارم دخالت در امور استان‌ها با توجه به این که عالی‌ترین رکن جامعه مجمع عمومی حساب می‌شود و مجمع خودش باید در امور استان خود تصمیم بگیرد ولی این تخلف همه استان‌ها را دلسرد خواهد کرد.

بنده اعتراض خود را نسبت به این بیانیه آقای حمززاده اعلام می‌دارم و این بیانیه را محکوم می‌کنم.

۱ ) ریاست محترم جامعه هتلداران اگر رسانه‌ای در اختیار شما است از وجود جامعه هتلداران کشور است باید برای منافع کشور خود استفاده شود نه برای منافع شخصی.

۲) رئیس محترم جامعه هتلداران کشور، شما الزام به حفظ منافع جامعه هتلداران کشور را دارید نه تخریب جوامع استانی

۳) انتظار جامعه استانی از شما سیاست‌های کلان کشوری است نه بخاطر اتفاقی که برای یک هم تیمی شما در استان اتفاق افتاده بیانیه صادر نمائید.

دبیر محترم که آنقدر شجاع و فعال در نگارش بیانیه هستید، سخنرانی در رسانه‌ها جهت حفظ منافع جامعه هتلداران کشور می‌باشد نه دخالت در امور استان‌ها، این امر توهین به شعور آن استان می‌باشد.

بازدید از نمایشگاه‌های هنری با تعیین وقت قبلی
هم اکنون بخوانید

رئیس جامعه هتلداران استان گیلان

حسن مهرور

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا