منطقه "تل هواش" در حومه حماة از تروریست‌ها پاکسازی شد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نیروهای ارتش سوریه با حمایت یگان هوایی مشترک این کشور و روسیه به پیشروی خود در محور شمال غرب استان حماة ادامه دادند و توانستند کنترل تپه استراتژیک هواش و منطقه تل هواش، مزارع رسم الاحمر، شهرک الجابریه در شمال غرب شهر کفر نبودة واقع در حومه شمال غربی حماة را پس از درگیری‌های شدید با تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های همپیمان آن به دست آورند.

علی طه، فرمانده یکی از یگان‌های ارتش سوریه به اسپوتنیک گفت: نیروهای ارتش پس از تبادل آتش سنگین موفق شدند کنترل تپه و شهرک هواش و نیز مزارع رسم الاحمر و الجابریه را به دست بگیرند.

طه تصریح کرد: عملیات پیشروی امروز در تامین امنیت پایگاه‌های یگان‌های ارتش در شهر کفر نبودة که بارها هدف حملات شبه‌نظامیان قرار گرفته، نقش بسزایی خواهد داشت و پایگاه‌های جدیدی که به کنترل نیروهای ارتش درمی‌آیند، نقطه شروعی برای این نیروها برای پیشروی به سوی سایر مناطق تحت تصرف گروه‌های مسلح در حومه شمالی حماة خواهند شد.

او افزود: مختصات جغرافیایی این منطقه به انتقال تجهیزات جنگی و آتش‌بارها به این روستاها و شهرک‌ها برای توسعه دامنه حملات توپخانه‌ای و راکتی به عمق مناطق تحت کنترل گروه‌های تروریستی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

ترامپ درگیر شدن با بن سلمان بر سر قتل خاشقجی را "احمقانه" می‌دانست
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا