تجمع «مادر امت» برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، مریم مجتهدزاده با اشاره به نقش حضرت خدیجه (س) دراسلام خاطرنشان کرد: جایگاه این بانوی مکرم در سخت‌ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، او در دوران بعثت با حمایت‌های مادی ومعنوی خویش از پیامبر اکرم (ص) نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا نمود.
وی اظهار کرد: حضرت خدیجه (س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه است چرا که در وجود ایشان ارزش‌ها و کمالات انسانی فراوان بوده است. او تمام ثروت، امکانات اقتصادی و هستی خویش را در راه رضای حق بخشید و با حمایت‌های روحی، روانی و اجتماعی از پیامبر در ترویج اسلام و پیشبرد اهداف آن نقش بسزایی داشت و با این کار نام خویش را به عنوان الگوی واقعی و راستین تاریخ آفرینش ثبت نمود.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مجالس دینی، گرامیداشت حضرت خدیجه (س) را توفیقی الهی دانست و خواستار حضور برادران و خواهران در این تجمع در روز دهم ماه مبارک رمضان شد.
مجتهدزاده گفت: با توجه به نقش مهم حضرت خدیجه (س) در تاریخ اسلام و لزوم الگوگیری از سیره آن بانوی بزرگ، باید در روز وفات حضرت خدیجه (س) از مقام ایشان تجلیل به عمل آید.
این تجمع به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری، بسیج خواهران و سایر دستگاه‌ها در روز پنجشنبه با حضور مدعوینی از جبهه مقاومت در میدان امام حسین (ع) تهران برگزارمی شود.

انتهای پیام

باران کوثری، رضا بهبودی و... در تئاتر محمد رضایی‌راد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا