عضو هیات مدیره و قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش و اموال تملیکی منصوب شد

به گزارش ایسنا، در متن حکمی که از سوی فرهاد دژپسند صادر شد، آمده است: نظر به تعهد، تجربه و شایستگی جنابعالی و با توجه به مفاد ۱۵ قانون تاسیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، به موجب این حکم به مدت سه سال به این سمت منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

ریاست امور منابع انسانی و پشتیبانی، مدیرکل پشتیبانی و رفاه، مدیر مسولی نشریه اعتماد نو به نقل از برنامه، عضویت در  شورای راهبری توسعه مدیریت، عضویت و دبیری هیات امنای  صندوق قرض الحسنه و عضویت دبیری ستاد صرفه جویی از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی در سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه است.

همچنین ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهور، دبیری هیات امنا و رییس خودگردانی مجتمع‌های آموزشی و رفاهی سازمان مدیریت و اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی ، مدیریت اجرایی و مشاورت قائم مقام مرکز تحقیقات استراتژیک،
مسولیت پیشبرد امور مرتبط با راه اندازی مرکز مدیریت اطلاعات بلایا(ESCAP) و عضویت در  هیات امنای باشگاه فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش از دیگر سوابق شغلی افتخاری است.

▫️بر اساس این گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی  طی احکام جداگانه دیگری، سیدحسین میرمعینی را به سمت عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش، سیدجواد هاشمی را به سمت رئیس هیات عالی نظارت و سیف اله اسلامی را به سمت عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع آوری و فروش و اموال منصوب کرد.

گام آخر عضویت ایران در پیمان اوراسیا
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا