از "توصیه‌های طب ایرانی به روزه‌داران" تا "اظهارات بطحایی درباره سند ۲۰۳۰"

به گزارش ایسنا، برخی از مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در نیمه اردیبهشت ماه در ادامه می‌آید که برای دسترسی به متن کامل آن‌ها می‌توانید بر روی تیتر خبرها کلیلک کنید: 

کارت‌های نظام پزشکی هوشمند شد

معاون نظارت و اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی از صدور کارت هوشمند نظام پزشکی با امضای الکترونیک از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸، خبر داد.

توصیه‌های دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت به روزه‌داران

با شروع ماه مبارک رمضان و مصادف شدن آن با آغاز روزهای گرم سال، بیشتر افراد تمایل دارند تا بدانند رعایت چه اصولی باعث کمتر شدن حس تشنگی و گرسنگی در طول روز می‌شود. در این بین دغدغه برخی افراد نیز توجه به توصیه‌های طب ایرانی است.

وزیر کشور: حاشیه‌نشینی نتیجه نظام اداری مالی غلط کشور است

وزیر کشور حل معضل حاشیه‌نشینی را در گرو اصلاح نظامات اداری، مالی، اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی، بودجه‌ریزی کشور خواند.

حناچی: پروژه‌هایی مثل اتوبان صدر نخواهیم ساخت/ حمل و نقل عمومی توسعه می‌یابد

شهردار تهران درباره موضوعات مختلفی سخن گفت، از قبیل حمل‌ونقل عمومی، عملکرد شهرداری تهران در یاری‌رسانی به استان‌های سیل‌زده، جنس پروژه‌های شهری و…

بانک‌ها، کارت یارانه‌ را به عنوان ضمانت بازپرداخت «وام ازدواج» نمی‌پذیرند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از آغاز پرداخت وام ۳۰ میلیونی ازدواج جوانان خبر داد.

۵۸۰ مدرسه خشتی و گلی جمع آوری شد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه تا آخر سال ۹۷، ۵۸۰ کلاس درس خشتی و گلی را جمع آوری کرده‌ایم، گفت: از ۴۰۰ مدرسه خشتی و گلی باقی مانده نیز ۲۰۰ مورد آن در سیستان و بلوچستان قرار دارد، حدود ۸۰ مدرسه در اصفهان، ۸۰ مدرسه در کرمان و تعدادی در استان‌های دیگر است.

کشف آزرا قاچاق در عسلویه
هم اکنون بخوانید

پاسخ به انتقاد رییس‌جمهور ازضعف دانش‌آموزان در۲درس/ وعده توخالی ندادم

وزیر آموزش و پرورش به پرسش‌های پایگاه خبریان پیرامون رتبه بندی معلمان، آخرین وضعیت بودجه و اعتبارات، ساماندهی نیروی انسانی، استخدام و جذب نیروی انسانی و… پاسخ داد.

آزادی فرهنگیان بازداشتی در اعتراضات اخیر به جز ۲ تن

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی مواقع سند ۲۰۳۰ خودش مانعی برای توسعه آموزش و پرورش می‌شود، گفت: برای آنکه انگ نخوریم اصولی را کنار می گذاریم. مبادا به خاطر انگ ۲۰۳۰، خودمان را منزوی کنیم و حرفهایمان را به جامعه بین المللی نزنیم.

از پارکت‌ تا شوفاژ؛ وسایلی که هوای داخل خانه‌ را آلوده می‌کنند

یک کارشناس آلودگی هوا ضمن اشاره به اینکه وسایلی که در منازل استفاده می‌شوند می‌توانند هوای خانه را آلوده کنند، گفت: پارکت‌های لمینت، فن‌کوئل‌ها و مبلمان‌ها از جمله این وسایل هستند.

بارش باران در نقاط مختلف کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، نواحی شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دستگیری ۳۲ نفر در نمایشگاه کتاب

فرمانده یگان پلیس مستقر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دستگیری ۳۲ سارق در طول ۱۱ روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، ‌ تیتر پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در روز ۱۵ اردیبهشت ماه و تا لحظه مخابره این گزارش نیز در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

آغاز امتحانات نهایی از فردا
هم اکنون بخوانید

۶ اقدام ساده برای کاهش اضطراب

سردیس مرحوم «مشایخی» شبیه او نیست

توصیه‌های دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت به روزه‌داران

پاسخ به انتقاد رییس‌جمهور ازضعف دانش‌آموزان در۲درس/ وعده توخالی ندادم

بانک‌ها کارت یارانه‌ را به عنوان ضمانت بازپرداخت «وام ازدواج» نمی‌پذیرند

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا