ماموریت «لاریجانی» به چهار کمیسیون برای اجرای تاکیدات رهبری در زمینه حفظ اشتغال

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، گفت: در آستانه ماه رمضان از خداوند متعال می‌خواهیم بهره وافر از رحمت خویش را بر ملت بزرگوار ایران داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس هفته کارگر را تبریک گفت و افزود: کارگران عزیز و زحمت‌کش، استوانه دفاع ملی اقتصادی در مقابل دشمن فریبکار هستند. بار اصلی تولید و استقلال اقتصادی کشور بر دولت، کارگران و کشاورزانِ فداکار است و گسترش زمینه‌های تولید به ویژه در کارگاه‌های کوچک و متوسط از وظایف جدی اقتصاد کشور است.

وی با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان کشور، گفت: رهبری معظم انقلاب نکات مهمی در جلسه کارگران عزیز و معلمان گرامی در زمینه حفظ اشتغال در کارگاهها و رفع مشکلات تولید و صیانت از جایگاه و منزلت معلم و اجرای همه جانبه سند تحول آموزش و پرورش ایراد کردند. از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌خواهم روی موضوعاتی که ایشان بیان کردند که همگی جزو امور ضروری آموزش و پرورش کشور است، اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی کنند.

رییس مجلس ادامه داد: به ویژه تاکیدات ایشان در زمینه مهارت‌آموزی و توسعه آن در مدارس و بررسی جامع در موضوع کنکور و حل این معضل و معوقات فرهنگیان عزیز مورد توجه کمیسیون قرار گیرد.

لاریجانی همچنین به کمیسیون‌های صنایع و معادن، کشاورزی و اجتماعی ماموریت دارد تا در زمینه حفظ اشتغال کارگاه‌ها و توسعه اشتغال کوچک و متوسط با کمک دستگاه‌های اجرایی و اتاق‌های بازرگانی و تعاون بررسی‌های لازم را انجام دهند.

ادامه دارد…

دستور دادستان‌ کل کشور به دادستان‌ها در پی شهادت مامور وظیفه شناس در فارس
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا