اختلاف سلایق را باید کنار گذاشت در مقابل استبداد بین‌المللی مدرن ایستادگی کرد/ دشمن عزت و پایمردی ما را هدف قرار داده است


اختلاف سلایق را باید کنار گذاشت در مقابل استبداد بین‌المللی مدرن ایستادگی کرد/ دشمن عزت و پایمردی ما را هدف قرار داده است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انسجام داخلی مهمترین عامل تعیین‌کننده در نبرد اراده‌های دو کشور ایران و آمریکا استف اختلاف سلایق را باید کنار گذاشت در مقابل استبداد بین‌المللی مدرن ایستادگی کرد

به گزارش پایگاه خبری سیاسی اعتماد نو به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: بسیاری از کشورهای منطقه، امروز گرفتار نابسامانی در امر استقلال سیاسی و اقتصادی هستند و همین امر، آمریکایی‌ها را گستاخ‌تر کرده است. ظاهراً نظرات بی‌منطق مسئولان آمریکایی تمامی ندارد و به نظر می‌رسد به جای سیاست‌ورزی، به عملیات روانی اشتغال دارند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با خلق ماجراهای زنجیره‌ای، در صدد ایجاد سردرگمی‌های بین‌المللی هستند.

رئیس مجلس تاکید کرد: پس از اقدامات غیرقانونی علیه سپاه پاسداران، صفر کردن صادرات نفت ایران، گام دیگری است که تحقق پیدا نخواهد کرد و حرف‌های نسنجیده دیگر آنان در مورد همکاری هسته‌ای کشورها در چارچوب توافق هسته‌ای از جمله خرید آب سنگین یا مواد غنی شده و فروش مواد اولیه، نمونه‌هایی از آشفتگی فکری آنان را نشان می‌دهد.

لاریجانی افزود: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به مانند سواران قایقی هستند که برای سرعت بخشیدن به قایق، بار آن را افزایش می‌دهند چون در هر اقدامی، تصور می‌کردند حادثه‌ای در ایران خلق می‌کنند و موفق نشدند، به همین جهت با عصبانیت ماجرای جدیدی را با تبلیغات راه می‌اندازند و به نظر می‌رسد چیز مهم دیگری در اَنبان نداشته باشند.

وی تصریح کرد: همکاران گرامی! همانطور که رهبری در دیدار با معلمان به خوبی ایراد فرمودند، در این زمان وحدت و انسجام داخلی مهمترین عامل تعیین‌کننده در نبرد اراده‌های دو کشور ایران و آمریکا است و به تعبیر ایشان، اختلاف سلایق را باید در این مرحله کنار گذاشت و بر روی هدف اصلی یعنی مقاومت در مقابل استبداد بین‌المللی مدرن ایستادگی کرد.

گفت‌وگوی تلفنی ظریف و دومنیک راب درباره همکاری‌های ایران و انگلیس
هم اکنون بخوانید

رئیس مجلس اظهار داشت: آنها عزت ملت را هدف‌گیری کردند، باید در این راه پایمردی و وفاق داشت و از هر چه به ساختار وحدت جامعه لطمه می‌زند، پرهیز نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا