هشدار جریان صدر عراق خطاب به مقامات بحرین: به سرنوشت صدام دچار خواهید شد

به گزارش ایسنا، جریان صدر عراق به رهبری مقتدی صدر به دنبال ادامه تنش‌ها بین عراق و بحرین در پیامی در واکنش به اظهارات اخیر خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین عنوان داشت: آن حاکمان (مقامات بحرین) به سرنوشتی مانند سرنوشت صدام، دیکتاتور معدوم عراق و معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی دچار خواهند شد.

در همین راستا، حاکم الزاملی، از رهبران جریان صدر عراق نیز در گفت‌وگو با بغداد الیوم اظهار کرد: مقتدی صدر از جمله شخصیت‌هایی نیست که از خارج دستور بگیرد و تمامی تصمیماتش، عراقی است. در داخل و خارج همه می‌دانند که صدر از هیچ طرف خارجی دستور نمی‌گیرد.

وی افزود: بحرین و وزیر خارجه بحرین به صدر توهین کردند. آنها زیاده‌روی کرده و به رهبر جریان صدر حمله کردند، در حالی که مقتدی صدر برای ثبات برخی کشورها، حاکمان آنها را نصیحت و ارشاد کرد.

زاملی تصریح کرد: همه می‌دانند که بحرین با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کند و ملت بحرین از ظلم و ستم رنج می‌برند و قطعا این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند.

این مقام عراقی در پایان خاطرنشان کرد: فشارها نسبت به افغانی‌ها و خارجی‌ها، به حاشیه راندن ۹۰ درصد از ملت بحرین، محروم کردن بسیاری از تبعه‌های بحرینی و ممانعت از تظاهرات مسالمت‌آمیز ادامه نخواهد یافت و قطعا روزی فرا خواهد رسید که خواهیم دید حاکمان بحرین سرنوشتی مانند صدام و قذافی و دیگر حاکمان خواهند داشت.

خالد بن احمد پیشتر در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط گفته بود: در عراق افرادی هستند که از خارج دستور می‌گیرند از جمله اینها،‌ مقتدی صدر است.

۲ کشته و ۸ مجروح در انفجار بمب در ترکیه
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا