تهیه‌کننده: محور اصلی «وقتشه» حال خوب است

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، محمد احسانی – مدیر این شبکه – با حضور در محل ضبط اعتماد نو به نقل از برنامه «وقتشه» با عوامل این اعتماد نو به نقل از برنامه دیدار و گفتگو کرد.

علی اکبرکاظمی – قائم مقام شبکه نسیم و مرتضی جاسبی – مدیر گروه تولید شبکه نسیم در پشت صحنه‌ی این اعتماد نو به نقل از برنامه حضور داشتند.

محمدعلی الستی – مشاور محتوایی، ابوالفضل صفری – تهیه کننده و سردبیر و حسین کلهر کارگردان این اعتماد نو به نقل از برنامه جزئیات اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی محتوایی وقتشه را تشریح کردند.

تهیه‌کننده «وقتشه» عمده تغییرات صورت گرفته در فصل جدید این اعتماد نو به نقل از برنامه را که در طراحی دکور، صحنه پردازی و فضای گرافیکی صورت گرفته بیان کرد.

وی محور اصلی این اعتماد نو به نقل از برنامه را حال خوب و تاکید بر مسئولیت اجتماعی، مثبت اندیشی و تفکر خلاق و منعطف با رویدادهای اجتماعی و استفاده از ظرفیت موسیقی فولکلور و اقوام در اعتماد نو به نقل از برنامه و تاکید بر مرکز گریزی سوژه‌ها و استفاده از سوژه‌های مختلف در سراسر ایران دانست.

در ادامه این بازدید، محمد احسانی، ضمن تشکر از تلاش‌های گروه سازنده با تاکید بر جایگاه اعتماد نو به نقل از برنامه «وقتش» در منظومه محتوایی شبکه نسیم، تلاش بر ارتقا روز افزون اعتماد نو به نقل از برنامه، شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، رصد و پایش نیازهای روز جامعه و باز خورد به مخاطبان را عنوان کرد.

برگزاری شب «ژان کلود کریر»
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا