مدیر حوزه علمیه همدان:خون روحانیت تنها در راه تقویت اسلام ریخته شده است

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی موسوی اصفهانی یکشنبه ۸ اردیبهشت در مراسم گلباران پیکر شهید روحانی «مصطفی قاسمی» در حوزه علمیه همدان، با بیان اینکه خون روحانیت در راه تقویت اسلام و برای رضای خدا ریخته می‌شود، گفت: تمامی طلبه‌ها هنگام ورود به این حوزه با خدا معامله کرده و نه تنها هیچ ترسی از مرگ ندارند بلکه برای ملاقات با خدا لحظه شماری می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه از نظر عده‌ای از افراد، گناه این شهید بزرگوار عمامه آن بود، مطرح کرد: بگذارید عمامه ما کفن ما باشد؛ طلبه‌های ما برای جهاد در راه خدا و کمک به مردم در هر شرایطی آماده هستند.

وی جان باختن این روحانی همدانی را شهادت دانست و اظهار کرد: از منظر دین این فرد به مقام والای شهادت رسیده حال اگر بنیاد شهید تلاشی برای ثبت نام این فرد در لیست شهدا نکند یک مسأله اداری است اما این فرد در منظر دین یک شهید به شمار می‌رود.

مدیر حوزه علمیه همدان درباره زمان تشییع جنازه این شهید گفت: امروز شورای تأمین استان جلسه‌ای برای تعیین زمان برگزاری تشییع پیکر مطهر این روحانی دارد.

وی در ادامه آزادی فضای مجازی را تهدیدی برای امنیت کشور دانست و یادآور شد: آزادی در این فضا امنیت ناموسی ما را تهدید کرده و مقدسات دین را زیر سوال برده است؛ آزادی بی‌بند وبار در این فضا باعث شده تا شخصیت ائمه (ع) و روحانیت زیر سوال رفته و مردم را عصبانی کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با تأکید بر عصبانیت مردم از آزادی‌های نامتعارف فضای اجتماعی، خاطرنشان کرد: باید برای کنترل آن راه حلی در نظر گرفته شود.

مریل استریپ، بازیگری که نقش‌ها را از خود عبور می‌دهد
هم اکنون بخوانید

وی ادامه داد: از مقام معظم رهبری تقاضا داریم تا فرماندهی فضای مجازی را از شخص رئیس جمهور بگیرد چرا که سکوت فعلی جامعه روحانیت در برابر این آزادی‌های نامتعارف تنها به علت احترام به شخصیت و حضور مقام معظم رهبری است.

موسوی اصفهانی از اعزام ۴۰۰۰ طلاب به منطقه سیل زده لرستان خبرداد و بیان کرد: طلبه‌های ما در تمامی شرایط سخت و بحرانی جنگ، سیل و زلزله در صحنه به شکل غرورآمیزی حاضر بوده و در راه تقویت و ترویج دین تلاش کردند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا در رابطه با عملکرد سپاه پاسداران نیز تأکید کرد: نابودی گروهک تروریستی داعش در منطقه تنها به برکت حضور سپاه پاسداران صورت گرفته است، هرچند که مسئولان مربوطه به حداکثر وظایف خودشان در این رابطه عمل کرده‌اند.
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا