واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات برایان هوک

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: برایان هوک باید بداند که در جهان امروز، آمریکا دیگر نمی‌تواند به تمامی خواسته‌های ضدبشری خود برسد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات برایان هوک مبنی بر اینکه آمریکا دیگر اجازه معافیت از تحریم‌های علیه ایران را نخواهد داد، گفت: برایان هوک فردی است که به شدت مبتلا به بیماری مزمن «ایران آزاری» است و یکبار دیگر در سخنانی سخیف، که نشانگر عدم درک درست او از شرایط جهانی و موقعیت ناپایدار، متزلزل و تنزل یافته آمریکا در سطح جهان است، چون همیشه از سر نابخردی حرف زده و با تکرار احساسات کینه توزانه خود نسبت به مردم ایران، از تلاش دولت متبوع خود در استمرار و افزایش فشارهای تحریمی علیه ملت بزرگ ایران سخن گفته است.

وی افزود: برایان هوک باید بداند که در جهان امروز، ایالات متحده آمریکا دیگر نمی‌تواند به تمامی خواسته‌های شوم و ضدبشری خود برسد و زمان دیکته کردن امیال خودخواهانه این کشور بر دیگر کشورها سپری شده است.

قاسمی تصریح کرد: برایان هوک باید به بسیاری از تحولات بین المللی و آنچه امروز در عرصه جهان می‌گذرد نگاهی داشته باشد تا به روشنی دریابد که تحولات منطقه و جهان در سمت و سویی نیست که ایشان و حاکمان امروز کاخ سفید آرزوی آن را دارند. آقای هوک و دولت آمریکا با این نوع رفتارها و گفتارهای خود قطعا باید منتظر محکمه‌ای به وسعت جهان در مقابل نگاه تمامی انسان‌های آزادی‌خواه و وجدان‌های منصف برای پاسخ‌گویی به جنایات ضدبشری خود و تمامی اقدامات کینه ورزانه و خساراتی که به ملت رشید ایران وارد کرده اند، باشند.

۱۳۰ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در نابلس زخمی شدند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا