طلاها را قبل از آب شدن نجات دهید!

مافیای ارز و سکه از یکه‌تازی به حالت کمین، تغییر حالت داده‌اند. طبق شنیده‌ها این افراد احتمالا می‌خواهند با خروج از بازار ارز، به بازار طلا حمله کنند و با آب کردن طلاها، آنها را از کشور بیرون ببرند.

به گزارش اعتماد نو، مروری بر اخبار امروز اقتصادی در اولین روز هفته حاکی از آن است سکه نسبت به هفته قبل ۱۷۵ هزار تومان ارزان شد اما به ادعای رییس اتحادیه طلا، خطری در کمین بازار طلا و سکه قرار دارد. سودجویان بازارهای غیرمولد که از شش ماه قبل به جان اقتصاد ایران افتاده‌اند با توجه به محدودیت‌های اخیر ارزی، ظاهرا نقشه جدیدی را در سر می‌پرواند. از آنجا که این افراد دیگر نمی‌توانند آزادانه در بازار ارز داد و ستد داشته باشند و رصد می‌شوند، به بازار سکه و طلا آن هم نه مصنوعات، بلکه طلای آب شده آمده‌اند و سرمایه‌شان را به سکه و طلای آب شده تبدیل و از کشور خارج می‌کنند. بعضی دیگر نیز خیلی نرم فعالیت می‌کنند و هیچ ردی از خود به جا نمی‌گذارند. چند روز قبل یکی از آنها که گفته می‌شد ۲ تن سکه خریداری کرده دستگیر شد اما حتما دیگرانی وجود دارند که نقشه‌های پیچیده‌تری برای این بازار می‌کشند و باید قبل از عملی کردنش، آن را خنثی کرد.

ابراهیم محمدولی، رییس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر بیان کرد: دلالان کلان بازار طلا و سکه سرمایه‌شان را از این طریق به کشورهای همسایه منتقل می‌کنند و عده دیگری نیز در این میان هستند که معاملات میلیاردی کرده و تنها سودشان را به جیب می زنند، چرا که در این معاملات کالا و سکه‌ای رد و بدل نمی‌شود و تنها آن‌ها مابه‌التفاوت معامله‌ای که انجام می‌دهند را دریافت می‌کنند.

ما هم خواهان مجازات قاتل هستیم
هم اکنون بخوانید

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا