کاهش محسوس دمای هوای تهران طی ۳ روز آینده

اعتماد نو:  احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی سامانه بارشی از بعد از ظهر پنجشنبه از شمال غرب و غرب وارد کشور شده و سبب ااعتماد نو به نقل از برناکی و بارش باران و برف در این مناطق و همچنین سواحل دریای خزر شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: پیش بینی می‌شود امروز هم بارش در این مناطق ادامه داشته باشد و بخش‌هایی از جنوب غرب و مرکز کشور را نیز در بر می‌گیرد. همچنین در روز شنبه بارش در مناطق فوق ادامه داشته و به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

به گفته وی در روز یکشنبه بارش در شمال غرب به تدریج ادامه پیدا کرده و گستره بارش به شرق نیز کشیده خواهد شد. همچنین افت محسوس دما از روز جمعه تا دوشنبه هفته‌ آتی پیش بینی می‌شود و به سبب کاهش دما در روز شنبه بارش غالبا به شکل برف خواهد بود و انتظار می‌رود توده هوای سر تا سه‌شنبه هفته آینده در کشور ماندگار باشد.

وظیفه افزود: از روز شنبه تا اواخر یکشنبه در برخی مناطق به خصوص جاده‌های کوهستانی شمال، شمالغرب و دامنه‌های البرز بارش برف همراه با وزش باد موجب کولاک و کاهش دید خواهد شد و دریای خزر نیز طی روزهای شنبه و یکشنبه مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: برای تهران در روز جمعه آسمانی نیمه‌ابری و در بعضی ساعات ابری و وزش باد و گاهی بارش باران با بیشینه و کمینه دمای  ۱۳ و ۴ درجه سانتی‌گراد در روز شنبه آسمانی نیمه‌ابری تا ابری اوایل شب وزش باد، در بعضی ساعات نیز وزش باد شدید و بارش باران و گاهی بارش برف با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و یک درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه نیز آسمانی ابری همراه با وزش باد و وزش باد شدید و گاهی بارش برف با بیشینه و کمینه دمای ۲ و منفی ۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

توصیه‌هایی برای درمان «استرس پس از سانحه»
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا