تهدید به مرگ روانپزشکی که به کنگره درباره وضعیت روانی ترامپ هشدار داده بود

به گزارش اعتماد نو به نقل از پایگاه هیل، دکتر بندی لی گفت: من نگرانم چراکه روزانه هزاران پیام تهدیدآمیز دریافت می‌کنم.

نشریه پولتیکو اوایل ماه جاری میلادی گزارش داده بود که دکتر لی در تاریخ ۵ و ۶ دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی با قانونگذاران آمریکایی دیدار کرد تا آنها را از وضعیت روحی و روانی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مطلع سازد.

گزارش شده دکتر لی که مجموعه‌ای از گواهی‌های مربوط به سلامت روانی رئیس‌جمهور آمریکا معروف به “پرونده خطرناک دونالد ترامپ” را بررسی کرده، به قانونگذاران هشدار داده که ترامپ از لحاظ روانی در حال فروپاشی است.

دکتر لی پیشتر به نشریه پولتیکو گفته بود: ما معتقدیم توئیت‌های عجولانه دونالد ترامپ نشانه‌ای از این موضوع است که او به شدت زیر فشار قرار دارد و در حال فروپاشی به خاطر استرس‌های موجود است. حال ترامپ روز به روز بدتر خواهد شد و او به خاطر فشار ریاست جمهوری به یک فرد غیرقابل کنترل تبدیل می‌شود.

دیدار دکتر لی با قانونگذاران انتقاداتی را از جانب برخی به همراه داشت که ادعا کردند دکتر لی با ارزیابی وضعیت سلامت روانی ترامپ بدون اینکه رئیس‌جمهور را ملاقات کرده باشد در واقع از نظر اخلاقی تخلف کرده است.

این در حالی است که دکتر لی این اتهامات را رد می‌کند.

گزارش‌ها در رابطه با دیدار دکتر لی با قانونگذاران آمریکایی در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها نسبت به سلامت روان ترامپ منتشر شد. اوایل ماه جاری میلادی پایگاه خبریی از سارا هوکابه سندرز، سخنگوی کاخ سفید سوال کرد که آیا مردم نسبت به سلامت روان رئیس‌جمهور نگران باشند یا خیر اما کاخ سفید چنین نگرانی‌هایی را رد کرد.

پادشاه سعودی از امیر کویت برای سفر به ریاض دعوت کرد
هم اکنون بخوانید

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا