اتاق فکر شورای‌عالی برای نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس و شورای شهر نیست

به گزارش اعتماد نو، نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به تشکیل اتاق فکر شورای‌عالی برای همگرایی با فراکسیون امید مجلس و شوراها، تاکید کرد: هدف نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس و شوراها نیست.
موسوی لاری: اتاق فکر شورای‌عالی برای نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس و شورای شهر نیست
دیده بان ایران: حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در واکنش به برخی انتقادات نسبت به انفعال نمایندگان عضو فراکسیون امید در قبال محدودیت‌های اخیر در مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی و طرح موضوع تشکیل اتاق فکر در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به‌منظور نظارت دقیق‌تر بر نحوه عملکرد نمایندگان مجلس و شوراهای شهر گفت: باید توجه داشته باشید که آن‌چه به‌منظور تشکیل اتاق فکر تحت‌عنوان نظارت بر نمایندگان مطرح می‌شود، آن‌چنان واقعی و جدی نیست.
وی افزود: با این حال برای ارتقای سطح ارتباط شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا مجموعه‌ای از افراد را انتخاب کردیم. این مجموعه بیشتر برای ارتقای سطح هماهنگی میان شورای‌عالی و فراکسیون امید یا اعضای شوراهای شهر تشکیل شده است و بنا داریم با تشکیل جلساتی این مسئله را پیگیری کنیم.
نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: این تعامل دوطرفه خواهد بود و همان‌طور که این افراد در شورای‌عالی از نمایندگان و اعضای شوراهای شهر کمک می‌گیرند، آن‌ها هم از اعضای شورای‌عالی کمک خواهند گرفت.
وی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به آن‌که لیست‌های انتخاباتی زیرنظر شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده و نمایندگان فعلی مجلس و شوراها ازطریق همین فهرست‌ها به موفقیت انتخاباتی رسیده‌اند، چرا تاکید دارید هدف از تشکیل اتاق فکر نظارت بر عملکرد نمایندگان فراکسیون امید در مجلس و شوراهای شهر نیست، گفت: به هر حال عنوان «نظارت» بار حقوقی خاصی دارد و هدف‌مان از تشکیل این اتاق‌های فکر بیشتر دستیابی به نوعی همگرایی است.
نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: طبیعتاً اگر اشکالی در کار نمایندگان مجلس و شوراها وجود داشته باشد، از طریق همین همگرایی‌ها و همفکری‌ها رفع خواهد شد.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: پیام آسیب‌دیدگان دعوت به پرهیز از خشونت و ایجاد صلحی پایدار است
هم اکنون بخوانید

منبع: دیده بان ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا