اقدام مجرمانه، غیراخلاقی و رفتار غیرقانونی‌ خبرگزاری فارس در هتاکی و نشر اکاذیب، و استنکاف از انتشار جوابیه‌

به گزارش اعتماد نو به نقل از اعتماد ملی، حجت الاسلام و المسلمین رحمت اله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، در پاسخ به اتهامات وارد شده از سوی خبرگزاری  فارس به خود، طی یادداشتی با عنوان «اقدام مجرمانه، غیراخلاقی و رفتار غیرقانونی‌ خبرگزاری فارس در هتاکی و نشر اکاذیب، و استنکاف از انتشار جوابیه‌» نوشت:

خبرگزاری فارس‌ در اقدامی غیراخلاقی و مجرمانه در ساعت ۰۰:۱۲ دقیقه بامداد ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ دست به‌انتشار یادداشتی سراسر کذب و حاوی توهین نسبت به‌این‌جانب کرد.
من صبح همان روز از طریق دوستان مطلع شدم و بلافاصله با آقای ترکاشوند دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس تلفنی صحبت کردم که متوجه شدم این بنده‌های‌ خدا مرا با یکی از نمایندگان مجلس اشتباه گرفته‌اند و آقای ترکاشوند پشت سر هم به‌من می‌گوید:
«شما که نماینده مجلس هستید!»

با صحبت با ایشان متوجه شدم که این یادداشت کاملا سفارشی بوده و از طریق برخی محافل و صرفا به‌منظور تسویه‌حساب‌ سیاسی سفارش‌ داده شده‌ است.
از این‌رو به‌آقای ترکاشوند گفتم:
«من پاسخی برای این توهین‌ها و دروغ‌های شاخدار شما می‌فرستم‌ که امیدوارم آن را منتشر کنید‌.»
دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس گفت:
«نگران نباشید بفرستید حتما منتشر می‌کنیم.»

من پاسخ خودم را برای دبیر‌ سرویس سیاسی فارس فرستادم و پیگیری کردم و آقای ترکاشوند تایید کرد که آن را دریافت کرده‌اند.

اما متاسفانه خبرگزاری فارس با رفتاری غیراخلاقی تا کنون پاسخ مرا منتشر نکرده است‌…!
من حدود ۱۰ بار تا الآن تماس گرفته و چند بار با آقای ترکاشوند صحبت کرده‌ام و هر بار ایشان با بیان‌ این‌که «ما باید هماهنگ کنیم»، از انتشار پاسخ من‌ طفره رفته‌اند!

جدول زمان بندی انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری
هم اکنون بخوانید

این رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی خبرگزاری‌ فارس‌ برای من ظن قوی ایجاد کرده است که این یادداشت تخریبی، سفارش برخی محافل‌ و به‌قصد تسویه‌حساب سیاسی بوده است!

از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات نظارت بر مطبوعات و رسانه‌ها می‌خواهم که خبرگزاری فارس‌ را ملزم به‌انتشار پاسخ من هم در صفحه خبرگزاری و هم کانال تلگرامی‌ فارس‌ بکنند.

به گزارش اعتماد ملی، خبرگزاری فارس چندی پیش یادداشت حجت الاسلام و المسلمین رحمت اله بیگدلی را در مورد لزوم پاسخ دهی رئیس قوه قضائیه به اتهامات وارد شده از سوی «آمد نیوز» به قوه قضائیه، سوژه خود قرار داده و با لحنی توهین آمیز انواعی از اتهامات را متوجه این روحانی اصلاح طلب کرده است. خبرگزاری فارس تا کنون بارها و بارها نشان داده است که از انتشار هرگونه متن تخریبی علیه اصلاح طلبان وحشتی ندارد و گویا خود را در این زمینه فراقانونی تصور می کند. گویا هیئت تحریریه خبرگزاری فارس هنوز آنقدر در کار خود حرفه ای نشدند که بدانند با انتشار این نوع مطالب علیه یک روحانی انقلابی نه تنها آب به آسیاب دشمنان نظام می ریزند، بلکه خود عامل تبلیغات برای «آمد نیوز» و جریانات مرتبط با آن هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا