سازمان ملل پرچم خود را به حالت نیمه افراشته درآورد

سازمان ملل متحد به خاطر سخنان شرم آور و وقاحت آمیز و بدور از شان و منزلت ملت های جهان دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ، پرچم خود را به حالت نیمه افراشته درآورد.

به گزارش اعتماد نو، دونالد ترامپ در اولین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، سرشت پلید استکباری و ذات متعفن شیطانی رژیم آمریکا را بدون کمترین پرده پوشی به نمایش گذاشت.
او در سخنان خود، متکبرانه ملت ها را مورد اهانت قرار داد و بعضا به نابودی تهدید کرد، به عوامفریبی پرداخت و آنگاه که روحیه جاه طلبی و سلطه جویی او اقتضاء می کرد، گستاخانه تمامی ارزش های شناخته شده انسانی از جمله حقوق بشر، صلح، حاکمیت و حق تعیین سرنوشت ملت ها را لگدمال کرد و بر بی تعهدی و پیمان شکنی خود پافشاری و تاکید نمود.
ترامپ از یک طرف خود را حامی و همراه و حافظ منافع رژیم جنایت پیشه و تروریستی اسراییل و سایر رژیم ها وگروه های تروریستی کودک کش و از طرف دیگر جمهوری اسلامی را مجددا مورد تهاجم اتهامات بی پایه و سراسر دروغ خود قرار داد. به همین اندک بسنده می کنم اما شایسته است سازمان ملل متحد بخاطر سخنان شرم آور و وقاحت آمیز و بدور از شان و منزلت ملت های جهان ، پرچم خود را بحالت نیمه افراشته درآورد.

منبع: ایرنا

ارکان و وظایف مجمع عمومی بانک مرکزی تعیین شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =

دکمه بازگشت به بالا