چاقوکشی مرگبار در ترمینال جنوب پس از ناکامی در تهیه بلیت اتوبوس

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری مردی که پس از ناکامی در تهیه بلیت اتوبوس اقدام به حمله به کارکنان شرکت مسافربری و قتل یکی از آنان کرده بود خبر داد.

به گزارش اعتماد نو، سرهنگ مراد مرادی در این باره گفت: صبح امروز فردی ۳۲ ساله برای تهیه بلیت اتوبوس به پایانه مسافربری جنوب مراجعه کرده اما تا حوالی ساعت ۱۷ موفق به تهیه بلیت نشد.

وی افزود: همین موضوع سبب عصبانیت این مرد شده و به همین دلیل با کارکنان یکی از تعاونی‌های اتوبوسرانی درگیر شده و با چاقویی که به همراه داشت به این افراد حمله کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با بیان اینکه در جریان این نزاع مسافر ناکام از تهیه بلیت سه نفر را مصدوم کرد، گفت: بلافاصله عوامل اورژانس و عوامل انتظامی در محل حاضر شده و مصدومان را به مراکز درمانی انتقال دادند که در این میان مردی ۴۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرادی با بیان اینکه متهم دستگیر الف.م نام دارد افزود: فرد ضارب نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در حال حاضر تحت بازجویی قرار داشته و پس از تکمیل پرونده و تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی خواهد شد.

مرادی تاکید کرد که این حادثه به هیچ عنوان جنبه امنیتی نداشته و از نوع نزاع بوده است.

همچنین حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران نیز اعلام کرد که در پی این حادثه سه آمبولانس به محل ترمینال جنوب اعزام شدند.

منبع:ایسنا

واکنش ایران به اتهام جدید آمریکا علیه ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا