هیچ فحشی به ظریف ندادم

به گزارش اعتماد نو، عبدالله سامری در واکنش به حواشی نشست علنی صبح امروز مجلس و انتشار خبرهایی درباره اهانت او به محمدجواد ظریف اعلام کرد: رسانه‌ها باید وظیفه رسانه‌ای خود را انجام دهند. متاسفانه بعضی رسانه‌ها وابسته به دولت هستند و جوسازی می‌کنند.

او گفت: در جریان نشست علنی در رابطه با آماری که وزیر پیشنهادی امور خارجه ارائه می‌داد، انتقاد کرد و گفتم که این آمار دروغ و کذب است و انسان باید شرافتمند باشد.

او در واکنش به تاکید بر یکی از کلمات رکیکی که در صحن به کار گرفته بود خاطرنشان کرد: من گفتم عوضی نکنید به کجا می‌رویم.

نماینده اصولگرای خرمشهردر مجلس در پاسخ به سوال دیگری در مورد کلمه رکیکی که او در صحن به کار برده بود مدعی شد: به هیچ عنوان هیچ کلمه رکیکی به کار نبردم من هیچ فحشی ندادم. مگر ما بچه هستیم که در این قضایا فحش بدهیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین در توضیح سومین کلمه رکیکی که در صحن به کار برده بود، گفت: من به هیچ عنوان این حرف را نزدم و صرفاً تاکید کردم انسان باید شرافتمند باشد و در قبال سوگندی که یاد کرده شرافت داشته باشد و واقعیت‌ها را به مردم بگوید.

او تصریح کرد: این آماری که وزیر پیشنهادی خارجه مطرح می‌کرد درست نیست. آیا در کشور حذف بیکاری شده است؟ پس اقتصاد مقاومتی چه می‌شود؟

نماینده اصولگرای خرمشهر اضافه کرد: این افراد برای اینکه بتوانند اذهان عمومی را از واقعیت منحرف کنند و عملکرد وزیر پیشنهادی رئیسشان را توجیه کنند، این حرف‌ها را مطرح می‌کنند.

انتقاد سعیدی از وضعیت زاینده‌رود و تالاب گاوخونی
هم اکنون بخوانید

سامری خاطرنشان کرد: بر فرض که بنده به عنوان نماینده مجلس در صحن اعتراض کرده باشم، آیا این اعتراض من به خاطر منافع شخصی‌ام بوده است؟

او در واکنش به این سوال پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا که آیا نمایندگان حق استفاده از کلمات رکیک در صحن را دارند، گفت: بحث من اصلاً کلمات رکیک نبود بلکه تاکید کردم انسان باید شرافتمند باشد.

نماینده اصولگرای خرمشهر همچنین در واکنش به اینکه چند نفر از پایگاه خبریان و پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا استفاده از سه کلمه رکیک از سوی او را استماع کرده‌اند گفت: من هیچ کلمه رکیکی نگفتم و اگر اینگونه بوده به من بگویید.

سامری در پایان با انتقاد از برخی محدودیت در مورد اظهارنظر نمایندگان در موافقت یا مخالفت با وزرای پیشنهادی به موضوعی مبهم و خارج از بحث پرداخت و مدعی شد: یکی از معاونان رئیس جمهوری دیروز در صحن قول و قرارهایی در رابطه با خرمشهر دادند و به هر طریق معلوم نشد که چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، عبدالله سامری در جریان نشست علنی نوبت صبح مجلس که به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی امور خارجه اختصاص داشت حین صحبت‌های محمدجواد ظریف او را دروغگو خطاب کرد و با استفاده از کلمات رکیک به وزیر پیشنهادی امور خارجه دشنام داد.

 

 

منبع:اعتماد نو به نقل از ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا