انتخاب شهردار تهران دو مرحله‌ای شد

نژادبهرام منتخب شورای پنجم گفت: انتخاب شهردار تهران بر اساس تصمیم گیری روز گذشته دو مرحله ای شد.

به گزارش اعتماد نو، زهرا نژادبهرام با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته منتخبان شورای پنجم گفت: روز گذشته با حضور با نماینده‌های نامزدهای شهرداری تهران قرعه کشی انجام شد و ترتیب ارائه اعتماد نو به نقل از برنامه ها توسط کاندیداها مشخص شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه روز گذشته، انتخاب شهردار به جای سه مرحله دو مرحله ای خواهد شد و پس از استماع اعتماد نو به نقل از برنامه‌های کاندیداها بر اساس شاخص‌های تعریف شده گزینه نهایی مشخص می‌شود.

نژادبهرام گفت: برخی از نامزدها اعتماد نو به نقل از برنامه هایشان دارای جزئیات بیشتری بود و برخی نیز تنها سرفصل ها را ارائه کرده بودند. اعتماد نو به نقل از برنامه پیشنهادی الهه کولایی در قالب ۱۷ زیرمحور و ۶۳ محور ارائه شده، اعتماد نو به نقل از برنامه سیدمحمدعلی افشانی با عنوان شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر در ۱۴ فصل و ۱۹۹ صفحه تبیین شده است. اعتماد نو به نقل از برنامه حسین مرعشی در ۶ صفحه ارائه شده و اعتماد نو به نقل از برنامه پیشنهادی محمدعلی نجفی با عنوان تهران شهر امید، شکوفایی و مشارکت در ۱۷ زیرمحور و ۵۲ صفحه ارائه شده است. اعتماد نو به نقل از برنامه محسن مهرعلیزاده نیز در قالب دو کتاب با عناوین اعتماد نو به نقل از برنامه مدیریت شهر تهران و اعتماد نو به نقل از برنامه راهبردی شهرداری تهران ارائه شده است.

 

 

منبع:مهر

فضای سبز فروخته شده منطقه 6 پس گرفته می‌شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا