پاسخ به هجمه ها، وظیفه هواداران دولت است نه خود دولت

منتجب نیا درباره نوع واکنش دولت و حامیان اعتدال به تندروی و توهین ها معتقد است بار اصلی پاسخگویی به این حملات بر عهده رسانه های حامی دولت است.

به گزارش اعتماد نو ،  حجت السلام و المسلمین رسول منتجب نیا منتجب نیا گفت: یکی از اهداف مهم حمله کنندگان مشغول ساختن فکر و حواس دولت به امور جزیی و حاشیه ای است. مخالفان در تلاشند تا فکر و اعصاب اعضای دولت را بهم بریزند و آنها را از اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی درست برای کشور بازدارند. هتاکان به دولت معمولا به فکر کشور و مردم و منافع ملی نیستند بلکه تنها موضوع مهم برای این عده از میدان به در کردن رقیب به هر قیمتی است. آنچه میان این هجمه ها مهم است ادامه قدرتمند کار دولت است. دستگاه اجرایی ضمن پاسخگویی معقول به انتقادات که ممکن است برخی از آنها هم به حق و درست باشند، از کار اصلی خود غافل نشود و در این بازی ها حضور نیابد.
این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به نقش حامیان دولت دربرابر تخریب ها اظهار کرد: هواداران رییس جمهوری باید مراقب باشند که نقض غرض نکرده و به کشور و دولت آسیب نزنند. کسی که مسوولیتی ندارد می تواند راحت تر به هجمه ها پاسخ دهد. حامیان دولت با توجه به اطلاعات و با منطق و استدلال، درباره توهین ها به رییس جمهوری روشنگری کنند. صاحبان قلم و بیان که مسوولیت اجرایی ندارند نباید ساکت باشند. پاسخ به هجمه ها کار هواداران دولت است تا دستگاه اجرایی از مسوولیت اصلی خود باز نماند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: به نظر می رسد توهین کنندگان به رییس جمهوری از رای مردم عصبانی و ناراحت اند. هرچند مردم نسبت به نیت آنها آگاه هستند اما نهادهای ناظر و قوه قضاییه هم باید با توهین کنندگان به ریییس جمهوری برخورد جدی داشته باشند. قبل از ورود دولت به بحث شکایت و با توجه به مشهود بودن جرم؛ از قوه قضاییه انتظار می رود این قبیل بی حرمتی ها به رییس دولت را بی پاسخ نگذارد.

اصلاح طلبان بدنبال سهم خواهی نیستند
هم اکنون بخوانید

 

 

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

دکمه بازگشت به بالا