وزیر دفاع: تهدیدات با شدیدترین پاسخ مواجه می‌شوند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: همان طور که شاهد بودیم ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی که از جانب دشمن می‌شود با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می‌شوند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایسنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در خصوص وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا اظهار کرد: آمریکا تحت هر شرایطی به دنبال اعمال محدودیت و اعمال فشار علیه ایران است و تحریم های آمریکا اقدام جدیدی در قبال ایران نیست؛ چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با این وضعیت مواجه بوده ایم.

وی در ادامه گفت: آنچه که امروز ما به عنوان دستاوردهای دفاعی خود داریم ناشی از تلاشی است که فرزندان این ملت در مقابل محدودیت ها انجام داده‌اند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه نمی‌شود جلوی پیشرفت یک ملت را گرفت و مانع از تحقق آرمان‌های آن‌ها شد، خاطرنشان کرد: آمریکا هم تلاش خود را می کند تا بتواند محدودیت هایی برای ایران اعمال کند اما در حقیقت رنج خود می برند و زحمت ما می دارند.
سردار دهقان تصریح کرد: نگرانی ملت ایران بابت تحریم های آمریکا نیست؛ چراکه نظام ما آنقدر ریشه دار و مستحکم است که حرکت های آمریکا نمی‌تواند اثر جدی بر روی فعالیت‌های ما بگذارد و قدرت ایران مانع از تأثیرگذاری جدی تحریم های آمریکا می شود.
وی همچنین عنوان کرد: در بخش دفاعی نیازی نداریم که چشم به خواسته های آمریکا بدوزیم و یا اینکه بخواهیم به خواسته‌های آن‌ها تمکین کنیم؛ مسیر ایران در زمینه فعالیت های موشکی و دفاعی مشخص است.

تعیین مدیرعامل کارخانه ماشین‌سازی تبریز؛ ۴۲ روز پس از تاکید رئیس قوه قضاییه
هم اکنون بخوانید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص توان موشکی و عملیات موشکی ایران علیه داعش گفت: همان طور که شاهد بودیم ایران هرگز مقابل دشمن کوتاه نخواهد آمد و تهدیداتی که از جانب دشمن می شود با شدیدترین پاسخ ایران مواجه می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا