قیمت آپارتمان‌های زیر ۵۰ متر در تهران

با وجود اینکه رونق بازار مسکن در بهار ۹۶ نوید داده شده اما به نظر می‌رسد این بازار آنچنان که باید از خواب زمستانی خود بیدار نشده است. در این میان البته خرید و فروش خانه‌های به اصطلاح نقلی تحرکات بیش‌تری را نسبت به سایر بخش‌ها در این بازار داشته‌اند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از آنا، خانه‌های با متراژ کم به علت نیاز به حجم نقدینگی کم‌تر نسبت به سایر واحدهای مسکونی همیشه پرتقاضاتر بوده است و این امر در رکود بازار نمود بیش‌تری می‌یابد.

در ادامه قیمت تعدادی از واحدهای مسکونی با متراژ زیر ۵۰ متر در تهران آمده است:

۴۹ متر آپارتمان ۳ ساله ۲ واحدی در محبوب‌مجاز بریانک ۱۴۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین ۵۰ متر آپارتمان نوساز کلید نخورده در محدوده جوادیه ۱۱۸ میلیون تومان میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

در پیروزی قیمت ۵۰ متر آپارتمان یک خوابه ۱۸۰ میلیون تومان است. واحد مسکونی نوساز ۳۸ متری در گلبرگ غربی ۱۶۵ میلیون تومان قیمت دارد.

در منطقه گلبرگ غربی مجیدیه ۴۶ متر آپارتمان ۳ ساله بدون پارکینگ ۱۶۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. در پیروزی نیز ۴۱ متر آپارتمان یک خوابه ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در تهرانسر قیمت آپارتمانی ۵۰ متری یک خوابه با انباری ۱۹۰ میلیون تومان است. ۴۷ متر آپارتمان در طبقه اول در منطقه فردوس غرب ۲۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

۵۰ متر آپارتمان نوساز لوکس یک خوابه در اشرفی اصفهانی ۳۳۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. ۴۳ متر آپارتمان تک واحدی در محدوده امیریه ۱۱۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

بلیت هواپیما را گران نخرید
هم اکنون بخوانید

در منطقه علی‌آباد ۵۰ متر آپارتمان یک خوابه ۹۲ میلیون قیمت خورده است. در منطقه فردوس شرق قیمت آپارتمان ۴۹ متر یک خوابه ۲۷۰ میلیون تومان است.

آپارتمان ۵۰ متری یک خوابه در تهرانپارس ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در کمیل – کارون جنوبی ۵۰ متر آپارتمان یک خوابه بازسازی‌ شده ۱۷۰ میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

آپارتمان ۵۰ متری یک خوابه در سردارجنگل ۳۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. در همیلا آپارتمان ۴۹ متری یک خوابه ۳۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا