حمایت قاطع اعتماد ملی از حسن روحانی

به گزارش اعتماد نو، متن بیانیه حزب اعتماد ملی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و سربلند ایران اسلامی

ایران ما در آستانه ورود به انتخابات سرنوشت ساز و مهم ریاست جمهوری قرار دارد . انتخاباتی بس مهم و تاریخی که سرنوشت ملت را نه برای یک دوره بلکه برای نسلها رقم خواهد زد .
انتخاب بین عقلانیت ، درایت ، تدبیر و امید به آینده و یا انتخاب مبتنی بر عوام فریبی ، تحجر ، حصر آزادیهای اجتماعی ، فرهنگی و نابودی ارزشهای اخلاقی و انسانی .
امروز انچه از شواهد و قرائن و شعارهای انتخاباتی بر می آید باید بین برگشت به عقب و پذیرش شرایط تحریم ،تورم لجام گسیخته ، تفکیک جنسیتی در دانشگاهها و دهها چالش و بحران ، ویا توسعه و پیشرفت ایران عزیز مبتنی بر آزادیهای اجتماعی و فرهنگی و ادامه خط و راه امام عزیزمان یکی را برگزینیم . امروز باید بین حصر و آزادی ، عوام فریبی و شایسته سالاری و عقلانیت یکی را برگزینیم .
حزب اعتماد ملی به عنوان یکی از فراگیرترین احزاب اصلاح طلب با آگاهی کامل از مشکلات جاری کشور و اهمیت ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر خود وظیفه میداند اول همگان را به مشارکت فعال و موثر در انتخابات دعوت نماید . ثانیا قاطعانه و با پشتوانه منطق علمی و قرائن و شواهد متعدد در عرصه های مختلف بویژه دستاوردهای سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و بین المللی از آقای دکتر حسن روحانی نماد صبر ، اخلاق مداری ، درایت و مدیریت حمایت نماییم و اعتقاد راسخ داریم که ایشان با توان مدیریتی شایسته ترین فرد برای پذیرش مسئولیت خطیر و سنگین ریاست جمهوری در عصر پر تلاطم امروز ایران میباشند .
همچنین حمایت قاطع خود را از داوطلبان اصلاح طلب و کارآمد شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور اعلام داشته و شرکت همگان را در انتخابات اعضای اصلاح طلب که سابقه درخشان در مدیریت ملی ، استانی و منطقه ای داشته اند را داریم .
در خاتمه از تمامی آحاد ملت به ویژه اعضا و طرفداران حزب اعتماد ملی درخواست دارد ضمن حفظ آرامش و درایت انقلابی در تمام طول فرایند انتخابات در صیانت از آراء و مراقب ویژه ای از رای مردم نهایت تلاش و سعی خود را به انجام برسانند و بدانیم که به فرموده مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و حفظ و صیانت از آن وظیفه همگان خواهد بود .
با آرزوی سربلندی ملت بزرگوار و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی متکی بر عقلانیت ، تدبیر و امید در همه عرصه های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی .

بیانیه 170 نماینده مجلس در حمایت از روحانی
هم اکنون بخوانید

۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
حزب اعتماد ملی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا